دبیر جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در استان اصفهان: دلیران فیروز:از آیت الله رئیسی در انتخابات 96 حمایت میکنیم

به گزارش مفتاح نیوز؛ احمدرضا دلیران فیروز با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری, شورای اسلامی شهرها و میان دوره ای مجلس اظهار داشت:جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی استان اصفهان در انتخابات آتی در جهت ایجاد مشارکت حداکثری و پرشور مردم فعالیت می کند.

دلیران فیروز رئیس کمیته تشکیلات جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی  با بیان اینکه جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی استان اصفهان تابع تصمیم نهایی مجمع اصولگرایان اصفهان خواهد بود، افزود:قطعا نظر جمعی مجمع اصولگرایان اصفهان ملاک عمل ما خواهد بود و به هیچ عنوان خارج از آن عمل نخواهیم کرد و در بحث ریاست جمهوری در صورت حضور آیت الله رئیسی با قدرت از ایشان حمایت خواهیم کرد.

دلیران فیروز دبیر جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در استان اصفهان تصریح کرد:حمایت آبادگران جوان از نامزدهای ولایتمدار,اصولگرا, انقلابی, متخصص, پاکدست و ترجیحا جوان است که امید می رود همه کاندیداها در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند و اخلاق انتخاباتی را نیز فراموش نکنند.

دلیران فیروز در مورد سابقه فعالیت این تشکل در استان اصفهان گفت: جمعیت آبادگران جوان از احزاب ثبت شده و فعال کشوری است که نماینده و دبیر این جمعیت در استان اصفهان از سال 88 تا کنون به اینجانب سپرده شده که همیشه هم جهت با جریان اصولگرایی بوده و خواهد بود.

دلیران فیروز در خصوص کثرت نامزدهای مطرح شده اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاکید کرد:امید داریم، اصولگرایان بر روی یک نفر اجماع کنند چرا که قطعا اتحاد و یکدلی می تواند رمز موفقیت باشد و اصولگرایان باید با اجماع واقعی بر روی یکی از منتخبان خود در انتخابات حاضر شوند.

احمدرضا دلیران فیروز دبیر جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در استان اصفهان اضافه کرد: قطعا تعدد نامزدهای این جریان نمی تواند نتیجه خوبی داشته باشد و درصورت عدم اتحاد شانس زیادی برای موفقیت نخواهند داشت.

دلیران فیروز در خصوص پیش بینی وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات 1396 گفت:به نظر می رسد اصلاح طلبان بر روی حسن روحانی به اجماع کامل برسند و این در حالی است که عدم اتحاد اصولگرایان و وجود نامزدهای متعدد به آنها کمک بزرگی خواهد بود که این ضرورت اجماع واقعی اصولگرایان بر روی یک نامزد واحد را نشان می دهد.

دلیران فیروز تحلیلگر راهبردی سیاست همچنین در مورد انتخابات شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه اوضاع کمی پیچیده تر است،گفت:شورای شهر نیاز به افراد متخصص و یکدست تری دارد و متاسفانه حاشیه و دو دستگی در بعضی از اعضاء شورای فعلی زیاد است اما عملکرد شهردار فعلی موفق و همواره رو به رو جلو بوده است.

دبیر جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی مهم ترین مطالبه مردم را در انتخابات پیش رو، حل مشکلات اقتصادی دانست و افزود:متاسفانه رکود شدید اقتصادی حاکم بر جامعه باعث نگرانی مردم شده است لذا دولت بعدی باید در جهت رونق اقتصادی به موازات کنترل نرخ تورم حرکت کند.

احمدرضا دلیران فیروز تحلیلگر راهبردی سیاست در پایان از همه نامزدهای سه انتخابات پیش رو خواست که ضمن احترام کامل و تمکین به نظر شورای محترم نگهبان اخلاق را در تمام مراحل انتخابات رعایت کنند و از تخریب یکدیگر و ایجاد نا امیدی در جامعه پرهیز کنند.

مطالب پیشنهادی