13:05 1395/12/10

به گزارش مفتاح، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه حضور کارآفرینان و توسعه آن مستلزم برنامه ریزی است، گفت: براساس آمارهای بین المللی طی 30 سال آینده 40 درصد مشاغل موجود از بین می‌رود.

محسن ایروانی در یازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان اصفهان، با اشاره به شرایط سخت کارآفرینی در کشور، اظهار داشت: کارآفرینان و تولیدکنندگان در شرایط سخت برخی تحریم ها و رکود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

وی با بیان اینکه ما در عصری هستیم که همه چیز در حال تغییر است، افزود: به دلیل نیازهای جدید جامعه، پیشرفت های تکنولوژیک و محدودیت های منابع ما در عصری که نیروی محرکه آن فناوری اطلاعات بوده و محور اصلی آن تحولات کارآفرینی است، روبرو هستیم.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اصفهان تصریح کرد: براساس آمارهای بین المللی طی 30 سال آینده 40 درصد مشاغل موجود از بین می رود.

وی تاکید کرد: در این شرایط حضور کارآفرینان و توسعه آن مستلزم برنامه ریزی است که وزارت کار نیز اقداماتی را در این خصوص آغاز کرده است.

ایروانی ابراز امیدواری کرد که کانون کارآفرینان به جایگاه ویژه خود دست یابد و برخی از موارد و دستورالعمل های لازم مورد بازنگری قرار گیرد.

منبع: اقتصاد بازار

مطالب پیشنهادی