11:05 1395/12/09

به گزارش مفتاح، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان تنها روی کاغذ مسئول مدیریت بحران است و دیگر دستگاه‌ها با این سازمان همراه نیستند.

احمدرضا مصور با اشاره به اینکه بحران در هر شرایطی اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: از این رو در شهرداری اصفهان برای مقابله با حوادث مختلف آمادگی‌های لازم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای همراهی دیگر دستگاه‌ها و نهادها با شهرداری اصفهان در خصوص مدیریت بحران راه طولانی را در پیش رو داریم، ابراز داشت: این در حالی است که استاندار اصفهان بارها در خصوص تنفیذ اختیارات خود در حوزه مدیریت بحران در شهر اصفهان به شهردار این شهر اظهاراتی را اعلام کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهرداری اصفهان تنها روی کاغذ مسئول مدیریت بحران شهر اصفهان است، تصریح کرد: لازمه ایجاد مدیریت بحران این است که تمام دستگاه‌ها و نهادهای دیگر در مواقع بحران فرمان پذیری از شهرداری است که این موضوع نیز نیازمند ایجاد قوانین بالادستی و برخی ابلاغات لازم است که تاکنون اتفاقی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه توافقات مورد نیاز با استاندار اصفهان در خصوص مدیریت بحران شهر اصفهان صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر تنها نیازمند ابلاغ‌های کتبی و فرادستی است که این مسئله را به شکل کاملا قانونی اجرا کند تا شهرداری حق داشته باشد دستورات لازم را به تمام ادارات بدهد.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی