14:52 1395/12/08

به گزارش مفتاح، مدیر‌کل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از چاپ بیش از ۶۰ هزار جلد مصحف شریف برای واگذاری به واقفان با قیمت ارزان خبر داد.

معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای ترویج فرهنگ وقف در حوزه قرآن کریم اقدام به چاپ قرآن برای ارائه با قیمت ارزان جهت وقف کرده است.

حجت‌الاسلام سید‌محمد‌کاظم موسوی مدیر‌کل فرهنگی سازمان اوقاف در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌های ما برای ترویج فرهنگ وقف قرآن کریم ارائه مصحف شریف با هدیه ارزان برای ارائه به خیران جهت وقف در مناطق محروم است.

وی ادامه داد: در اولین گام 60 هزار جلد قرآن کریم در دو قطع رقعی و پالتویی چاپ و با قیمت 7 هزار تومان در اختیار خیران عزیز قرار خواهد گرفت.

موسوی با بیان اینکه در عرضه قرآن به خیران هیچ محدودیتی نداریم گفت: عزیزانی که قصد دارند در این امر خداپسندانه مشارکت کنند می‌توانند بدون محدودیت هر تعداد مصحف شریف با قیمت 7 هزار تومان تهیه و در مناطق محروم وقف کنند. همچنین برنامه ما این است که به محض اتمام ۶۰ هزار جلد قرآن چاپ شده ضمن ادامه این کار باز هم با چاپ قرآن کریم مشارکت مردم را در وقف قرآن جلب کنیم.

مدیر‌کل فرهنگی سازمان اوقاف افزود: هدف ما این است که خود خیران مصاحف شریف را در مناطق محروم توزیع کنند اما اگر این کار برای آنها سخت است ما تقاضاهای بی‌شمار از مناطق مختلف کشور برای دریافت قرآن داریم و می‌توانیم قرآن‌هایی را که خیران تهیه کرده‌اند را در مناطق محروم توزیع کنیم.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم خیران برای مشارکت در این طرح گفت: از عموم مردم خیر کشورمان دعوت می کنیم تا با مشارکت در این امر خداپسندانه در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم گام بردارند.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی