11:01 1395/12/01

به گزارش مفتاح، مدیرکل سابق ثبت‌احوال استان اصفهان با بیان اینکه جریانات سیاسی هیچ‌وقت به نظام اسلامی خیانت نمی‌کنند، گفت: مدیر باید سیاسی باشد تا کلاه سرش نرود، سیاسی بودن با جناحی بودن فرق می‌کند.

تورج حاجی رحیمیان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر ثبت‌احوال استان اصفهان اظهار کرد: بهمن‌ ماه سال 91 ثبت‌احوال استان اصفهان را تحویل گرفتیم و این اداره در شرایطی بود که استان اصفهان در رتبه‌های پایانی در بین دیگر استان‌های ایران بود.

وی با بیان اینکه در وزارت دفاع یاد گرفتم تا برای نظام و رهبر انقلاب سرباز باشم و هم‌چنین آموختم تا در کار پیوست رسانه را در کنار کار داشته باشیم، افزود: اقدامات بسیار شایسته‌ای انجام شده که از جمله آن اصلاح شبکه فرسوده برق منطقه اداره، ناوگان حمل و نقل و بخش IT بود.

مدیرکل سابق ثبت‌احوال استان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای کلید خوردن کارت هوشمند ملی کار خود را در ثبت‌احوال آغاز کردم و در حال حاضر حدود 125 ایستگاه صدور کارت هوشمند ملی در استان اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه عملاً وب‌سایت‌های ثبت‌احوال خوابیده بود و فعالیتی نداشتند که در این 4 سال به این وب‌سایت جانی دوباره بخشیدیم، تأکید کرد: افزایش حقوق 20 درصد برای اولین بار در کشور در اداره ثبت‌احوال از دیگر اقدامات در این 4 سال بود.

حاجی رحیمیان با بیان اینکه بیش از هزار نفر ثبت یار را در ثبت‌احوال استان اصفهان به کار گرفتیم، گفت: قبل از آغاز دوره جدید ثبت‌احوال حدود 10 دفتر پیشخوان در سطح استان وجود داشت که در حال حاضر این تعداد به 45 عدد دفتر پیشخوان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: استخدام 33 نفر در ثبت‌احوال پرداخت دیون بازنشستگان و ارتباط با ستاد انتخابات استان اصفهان از دیگر اقدامات مدیریت جدید ثبت‌احوال بود.

مدیرکل سابق ثبت‌احوال استان اصفهان تأکید کرد: ثبت‌احوال استان اصفهان در این 4 سال اخیر تنها استانی بود که در هر هفته در صدر رتبه‌ها در بین ثبت‌احوال‌های کشور انتخاب می‌شد.

وی با بیان اینکه در جشنواره شهید رجایی رتبه سوم در شهروندمداری و رتبه اول در ارزیابی عملکرد را دریافت کردیم، ابراز کرد: مجموعه ثبت‌احوال اگر موفقیتی داشته در سال‌های آینده هم افزایش پیدا می‌کند چرا که توقع مردم افزایش یافته و مسؤولان هم به این توقعات احترام می‌گذارند.

حاجی رحیمیان با اشاره به اینکه آفت مدیریت در کشور وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود تا پس از انقلاب، مدیران انقلابی عمل کنند و مدیران باید به سمت اقتصاد مقاومتی بیایند نه اینکه به طرف برداشت‌های نجومی حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه زهد مدیریتی یعنی برداشت کم و بازده زیاد، بیان کرد: جلب رضایت همه برای انسان هدفمند معنی ندارد چرا که مبانی تفکر شیعه به ما می‌گوید که جاذبه و دافعه داشته باشیم و باید با کسانی که به ناموس مردم و اسلام خیانت می‌کنند قهر کنیم.

مدیرکل سابق ثبت‌احوال استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم بدنه و کابینه کشور اعم از وزارتخانه‌ها 30 سال‌ جوان‌تر شوند، چرا فقط برای جنگ با داعش از جوانان استفاده کنیم؟ باید از جوانان در تمام امور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سیاسی بودن در مکتب شیعه گناه و اشتباه نیست، عنوان کرد: مدیر باید سیاسی باشد تا کلاه سرش نرود،‌ سیاسی بودن با جناحی بودن فرق می‌کند، مدیری که سیاسی نباشد؛ صرفاً یک سیب‌زمینی است.

حاجی رحیمیان با بیان اینکه افراد فرصت‌طلب از سیاست سو استفاده می‌کنند، تصریح کرد: جریانات سیاسی هیچ‌وقت به نظام اسلامی خیانت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیرانی باید تربیت شوند تا هزینه دهند، گفت: اخلاق حلقه مفقوده جریانات مدیریتی ما شده است چرا که به وعده‌ها عمل نمی‌کنیم، مدیران اخلاق را رعایت کنند.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی