9:36 1395/12/01

به گزارش مفتاح، رئیس کمیسیون کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: از اول تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری خدمات حقوقی به صورت رایگان به شهروندان ارائه می‌شود.

سید جواد میر معصومی عصر شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته وکلا برگزار شد با اشاره به اینکه هفته وکلا از اول تا هفتم اسفند ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در روزهای پایانی این هفته همایش اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این هفته در راستای افزایش دانش حقوقی در سطح جامعه حضور وکلاد دادگستری در مدارس استان اصفهان را خواهیم داشت، اضافه کرد: از این رو با هماهنگی آموزش و پرورش در هفت ناحیه آموزشی این طرح اجرایی می‌شود.

رئیس کمیسیون روابط عمومی وکلای دادگستری استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه به منظور افزایش تعامل با بدنه دولت دیداری نیز با استاندار اصفهان به عنوان نماینده دولت در استان خواهیم داشت، تصریح کرد: همچنین دیدار با آیت‌الله مظاهری و آیت‌الله طباطبایی نژاد نیز در دستور کار کانون وکلای استان اصفهان قرار گرفته است.

وی همچنین به حضور اعضای کانون وکلا در طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در هفته جاری اشاره کرد و ابراز داشت: به منظور فعالیت‌های حمایت از محیط زیستی کانون وکلای استان اصفهان این اقدام به صورت نمادین اجرایی می‌شود.

میرمعصومی در ادامه با اشاره به اینکه از اول تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری خدمات حقوقی به صورت رایگان به شهروندان استان اصفهان ارائه می‌شود، اضافه کرد: این خدمات در کمیسیون معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری استان اصفهان واقع در خیابان نیکبخت ارائه می‌شود.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی