به گزارش مفتاح، فرمانده قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه از آمادگی پذیرش بیش از ۲۰۰ هزار زائر در اردوهای راهیان نور دریایی خبر داد.

سردار علی فضلی از آمادگی پذیرش بیش از 200 هزار زائر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس دریایی خبر داد و گفت: شرایط اعزام دریا به واسطه شرایط جوی دارای اعزام محدود تری بوده و این اعزام در ماه‌های دی, بهمن, اسفند و فروردین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این اردوها نخبگان کشور با اعلام آمادگی و سازماندهی معاونت علمی سازمان بسیج به مناطق دریایی اعزام می‌شوند و دیگر زائران نیز با اعلام آمادگی و هماهنگی قرارگاه‌های راهیان نور دریایی استانی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند. همچنین در حوزه اعزام‌های دانشجویی محدویتی وجود ندارد و بستگی به آمادگی دانشگاه‌ها برای حضور در این اردوها دارد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه با بیان اینکه سال گذشته بیش از 143 هزار زائر در راهیان نور دریایی حضور پیدا کرده‌اند, گفت: امسال با همکاری و مشارکت نیروی دریایی سپاه پاسداران, سپاه های استانی و قرارگاه دانشجویی شهید علم الهدی ظرفیت ها و زیرساخت های دریایی افزایش پیدا کرده و آمادگی برای حضور زائران در این مناطق نیز بیشتر شده است.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی