به گزارش مفتاح، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید با تاکید بر اینکه برنامه های فنی آینده این شرکت متکی بر فولاد مبارکه است، گفت: به منظور دستیابی به توليد ۵۵ ميليون تن توليد فولاد در افق بلندمدت ۱۴۰۴ که قصد داريم به آن برسیم، باید توسعه سرمایه گذاری در زمینه معدن، حمل ونقل دريايي، ريلي و اسکله را پیش بینی کنیم.

علی عسکری، فولاد مبارکه را یک شرکت صنعتي برتر و موفق خواند و افزود: این شرکت نه تنها در ايران بلکه در سطح جهان موفق و مطرح است و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنيا به عنوان یک برند شناخته شده در بخش صنعتی و اقتصادی کشور، نقش ارزندهای دارد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه شرکت سرمایه گذاری امید یکی از شرکای تجاری کسب و کار فولاد مبارکه است، تصریح کرد: برنامه ها و فعالیت های فنی آینده شرکت سرمایه گذاری امید در ادامه هم متکی بر فولاد مبارکه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید تصریح کرد: خوشبختانه در جهت سرمایه گذاری های فعلي با فولاد مبارکه تشریک مساعی خوبی داريم و معتقدیم در مورد سرمایه گذاری معدني و برنامه ریزی های بلندمدت در صنعت فولاد کشور باید نگاه مان ملي باشد تا در برنامه ریزی ۲۰ ساله بتوانيم منافع سرمایه گذاری را در اهداف مشترک و بلندمدت که در زمینه فعالیتهای صنعتي، معدني و فولاد داريم، تأمین کنيم.

عسکری، شرکت سرمایه گذاری اميد را يکي از مهمترین شرکت ها در زمینه سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن معرفی کرد و گفت: ما در شرکت چادرملو و گل گهر فعال و سهامدار شرکت فولاد مبارکه نیز هستيم و در این خصوص منافع مشترک اقتصادي داريم. بنابراین هر حمایتی از این شرکت داشته باشیم، تأثير متقابل در حوزه کاري ما خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید با اشاره به توسعه های پیش بینی شده در این شرکت، یادآوری کرد: به منظور دستیابی به توليد ۵۵ ميليون تن توليد فولاد در افق بلندمدت ۱۴۰۴ که قصد داريم به آن برسیم، باید توسعه سرمایه گذاری در زمینه معدن، حمل ونقل دريايي، ريلي و اسکله را پیش بینی کنیم.

منبع: فولاد مبارکه

مطالب پیشنهادی