به گزارش مفتاح، «کاروان وفاق» برنامه مشترک ادیان توحیدی صبح امروز با حضور مسؤولان و نمایندگان ادیان با اجرای برنامه‌های نمادین در گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

«کاروان وفاق» برنامه مشترک ادیان توحیدی صبح امروز با حضور مسؤولان و نمایندگان ادیان با اجرای برنامه‌های نمادین در گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.

قرار است در این حرکت، رهبران ادیان توحیدی اصفهان مختلف در قالب کاروانی وحدت ملی خود را نشان دهند؛ کاروان «ادیان توحیدی، وفاق ملی» در ابتدای با حضور در گلستان شهدا اصفهان و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه خود را آغاز می‌کنند.

برنامه این کاروان با حضور در آرامستان ارامنه و اهدای گل به شهدای ارامنه، حضور در کلیسا و سخنرانی اسقف اعظم، حضور در خانه زرتشتیان موسوم به درب مهر و کنیسه کلیمیان ادامه پیدا می‌کند.

حمید پاکدل صبح امروز در مراسم نمادین حرکت  اظهار کرد: از روز حادثه پلاسکو و شهادت همکاران ما، مردم اصفهان به شکل‌های مختلف اظهار همدردی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این همراهی مردم مسؤولیت ما در آتش‌شانی را دوچندان کرده است، افزود: جنگ آتش‌نشانی تمام نمی‌شود چرا که این شغل عشق به مردم است؛ هدف ما در آتش‌نشانی نجات جان مردم و جلوگیری از حادثه‌ها است.

مدیر منطقه 4 آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه پلاسکو و ابراز همدردی مردم اصفهان با خانواده‌های شهیدان و خود آتش‌نشانان، تاکید کرد: مردم یازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان را شگفت زده کردند.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی