14:09 1395/11/18

به گزارش مفتاح، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان از ارائه 20 خدمت الکترونیکی در سایت این سازمان خبر داد.

وحيد حيدريان در این خصوص، اظهارکرد: اين سازمان بر اساس رسالت خود در ارائه خدمات الکترونيکي سريع و بهنگام به شهروندان و کارکنان شهرداري اقدام به ارائه بيش از 20 خدمت الکترونيکي در سايت اين سازمان به نشاني الکترونيکي ict.isfahan.ir کرده است.

وي با اشاره به تأکيدات شهردار اصفهان مبني بر معرفي درگاه الکترونيکي شهرداري در سطح ملي و بين المللي بر اساس اهداف و چشم انداز اصفهان 1400 شهرداري افزود: طراحي و به روز رساني اين سايت در راستاي نيازهای مخاطبان و با بهره گيري از تجارب و استانداردهاي روز انجام و در قسمت هاي مختلف اجرا شده است.

مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري اصفهان تعدادي از اين خدمات را برشمرد و گفت: در اين خصوص نظرسنجي خدمات الکترونيکي، ثبت نام در سامانه يكپارچه مكاني اصفهان(سيما)، تکميل بانک اطلاعات و فراخوان نيروي انساني، جستجو و ثبت نام در دوره های حضوری و غير حضوري مرکز آموزش سازمان، اطلاع از مناقصات، مزايدات و فراخوان هاي سازمان فاوا و درخواست گواهی الکترونیکی(امضاي ديجيتال) از جمله مهمترين مواردي است که در ليست خدمات ارائه شده است.

وي ادامه داد: از جمله خدمات ديگر اين سايت مي توان به ثبت نام در دوره های فناوری اطلاعات ویژه کارکنان دولت و شهرداري ها، آزمون های شهرداری اصفهان، اعلام نتایج و درخواست گواهي دوره های مرکز آموزش، کاتالوگ داده مکاني شهر اصفهان، ثبت و پیگیری اشکالات خدمات الکترونیک شهرداری، میزکار الکترونیکي کارکنان و پیگیری مکاتبات سازمان فاوا اشاره کرد.

حيدريان در پايان با بيان اينکه تغييرات شکلي و محتوايي در اين سايت به عنوان اولين تغيير در بين بيش از يکصد زيرسايت درگاه الکترونيکي شهرداري انجام شده ، خاطرنشان کرد: تغييرات انجام شده در يک بازه زماني کوتاه مدت ، افزايش مراجعات الکترونيکي مخاطبان و رشد بازديدهاي سايت جديد و بالطبع افزايش بازديدهاي درگاه الکترونيکي شهرداري اصفهان را به دنبال داشته است.

مديرعامل سازمان فاوا شهرداري در پايان ابرازي اميدواري کرد تا در آينده زمينه استفاده بيشتر از خدمات الکترونيکي شهرداري فراهم شده و شهروندان به جاي مراجعه حضوري و صرف هزينه و زمان زياد، از خدمات درگاه الکترونيکي شهرداري اصفهان به نشاني www.isfahan.ir به صورت شبانه روزي بهره مند شوند.

شايان ذکر است در سايت جديد خدمات و قسمت هاي ديگري همچون مقاله و سمینارهاي علمي، استانداردهای فني سازمان فاوا، معرفي محصولات، خدمات و پروژه ها و کانال هاي ارتباطي با کليه کارکنان سازمان فاوا و... در اختيار مخاطبان و مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

اين سايت در هفتم آذرماه سال جاري باحضور شهردار اصفهان، مدير هماهنگي و نظارت بر امور مناطق و سازمان هاي شهرداري، و مديرعامل، معاونين، مديران و کارشناسان سازمان فاوا به صورت رسمي رونمايي شد.

منبع: ایمنا

مطالب پیشنهادی