10:25 1395/11/18

به گزارش مفتاح، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: سامانه «سناسفر» برای نخستین مرتبه در کشور در ترمینال‌های سطح شهر اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر راه‌اندازی می‌شود.

محمدرضا باباگلیان پیرامون رونمایی از سامانه «سناسفر» در شهر اصفهان اظهار داشت: این سامانه، در واقع نخستین سامانه اطلاعات مبدأ و مقصد مسافران کشور به شمار می‌رود که در شهر اصفهان راه‌اندازی شده و مانند سامانه فرودگاه‌ها فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به جزئیات و برنامه‌های اجرای این سامانه تصریح کرد: مسافران با راه‌اندازی آن می‌توانند زمان و مقصد حرکت را با عنوان شرکت‌های مربوط مسافربری به صورت برخط مشاهده کننده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه هدف از فعالیت سناسفر، اطلاع‌رسانی مناسب و شایسته به مسافران است، تصریح کرد: پیش از راه‌اندازی سامانه سناسفر در پایانه‌ها، آلودگی صوتی و برخی مشکلات مشاهده می‌شد و به دلیل حضور برخی راهنمایان در پایانه‌ها، مشکلاتی وجود داشت.

وی افزود: با این حال، اکنون با راه‌اندازی این سامانه دیگر آلودگی صوتی در پایانه‌های شهر اصفهان به چشم نمی‌خورد و این طرح قرار است همزمان با دهه مبارک فجر شروع به کار کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان با اشاره تأثیرات فعالیت این سامانه در پایانه‌های نصف‌جهان گفت: این سامانه می‌تواند مسأفران را از تأخیر حرکت در پایانه‌ها باخبر کند زیرا در حال حاضر مسافرانی که در پایانه‌ها حضور پیدا می‌کنند، دچار سردرگمی می‌شوند اما با استفاده از آن، سردرگمی و مشکلات ناشی از آن از بین می‌‌رود.

منبع: ایمنا

مطالب پیشنهادی