9:19 1395/11/09

به گزارش مفتاح، استاندار اصفهان گفت: جمع بودجه عمومی استان اصفهان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، حدود ۱۰٫۵ درصد افزایش نشان می دهد و البته مصارف نیز به همین نسبت افزایش یافته است.

براساس نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان رسول زرگرپور بدون اشاره به مبلغ بودجه سال ۹۶ اعلام کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برای پیگیری اعتبارات ملی دستگاه مربوطه اقدام کنند.

استاندار اصفهان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه تاکنون در دولت یازدهم بیش از پنج هزار طرح با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان در استان بهره برداری شده است، گفت: مردم اگر خدمات دولت را بخوبی بدانند و خوب تبیین شود تحمل مشکل ها برای آنها آسان تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه های دهه فجر در استان اصفهان بصورت شایسته برگزار شود، افزود: لازم است برنامه ریزی دقیقی برای برگزاری هرچه بهتر مراسم های این ایام انجام شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر ارائه گزارش و دستاوردهای فعالیت ها و اقدامات دستگاه ها، گفت: مدیران باید دستاوردها را به نحو زیبا و جذاب برای مردم اطلاع رسانی کنند تا جامعه در جریان فعالیت ها و اقدام های انجام شده قرار گیرد.

زرگرپور افزود: در این شرایط که دولت با مظلومیت تمام مورد هجمه مخالفان داخلی و خارجی قرار دارد و با هر بهانه ای دولت را متهم می کنند، نیاز است که اقدامات چهارساله دولت برای مردم تبیین و تشریح شود و اعلام شود که دولت در چه شرایطی کشور را تحویل گرفت و کشور را با چه شرایطی اداره می کند.

وی همچنین اظهار کرد: برخی از طرح های شاخص استان در دهه فجر توسط یکی از اعضای دولت افتتاح می شود.

در این جلسه وضعیت درآمد و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در مقایسه با کشور و الگوی بخش حمل و نقل اعتبارات تملک دارایی استان به جلسه ارائه شد.

همچنین ۴۰ مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان نیز به تصویب رسید.

مجموعه اعتبارات استان اصفهان در سالجاری حدود دو هزار میلیاد تومان اعلام شده بود.

منبع: استانداری اصفهان

مطالب پیشنهادی