12:14 1395/10/30

به گزارش مفتاح، در حالی که هفته جاری یک پهپاد اسرائیلی توسط نیروهای مقاومت شکار شد، ارتش لبنان از نقض حریم هوایی این کشور توسط 6 پهپاد و جنگنده اسرائیلی دیگر خبر داد.

ارتش لبنان اعلام کرد در ساعت 7 صبح (به وقت محلی) چهارشنبه (دیروز) یک پهپاد اسرائیلی با نقض حریم هوایی لبنان از سمت «الناقوره» اقدام به پرواز دایره‌وار بر فراز «بیروت، بعبدا، کسوران، المتن» کرد و در ساعت 14.30 از همان سمت الناقوره خارج شد.

بر اساس گزارش وبگاه «لبنان 24»، در ساعت 9.45 یک پهپاد دیگر اسرائیلی از سمت«کفر کلا» وارد لبنان شد و اقدام به انجام پروازهایی دایره‌وار بر فراز بقاع غربی و جنوب کرد و در ساعت 14 عصر از سمت «رمیش» خارج شد.

در ساعت 6.35 دو جنگنده اسرائیلی حریم هوایی لبنان را از سمت «علما الشعب» نقض کردند و اقدام به انجام پرواز بر فراز تمام لبنان کردند و در ساعت 10.45 دقیقه از غرب الناقوره خارج شدند.

در ساعت 10.35 دو جنگنده مشابه دیگر از سمت کفرکلا وارد لبنان شدند و اقدام به انجام حرکات دایره‌وار بر فرار تمام مناطق لبنان کردند و در ساعت 12.10 از سمت علما‌الشعب خارج شدند.

این اقدامات اسرائیل پس از آن صورت می‌گیرد که هفته جاری یک پهپاد این رژیم به دست نیروهای مقاومت لبنان افتاد و این رژیم از این موضوع عصبانی است.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی