12:06 1395/10/28

به گزارش مفتاح، دور جدید حذف یارانه ها از دیماه آغاز شد تا تصمیم جدید دولت برای حذف یارانه  ۳ میلیون نفر دیگر از پُردرآمدها عملیاتی شود.

حذف یارانه 3 میلیون نفر دیگر از پُردرآمدها تصمیم جدید دولت است که علی ربیعی، وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی اخیرا" خبر داده و گفته بود: برای سه گروه پیامک داده‌ایم و گام بعدی دولت حذف یارانه 3 میلیون نفر دیگر است.

تنها چند روز پس از این اظهارنظر آقای وزیر، علی ربیعی درباره ارسال پیامک حذف یارانه به 3 میلیون نفر دیگر از پُردرآمدها گفت که حذف یارانه 3 میلیون نفر برنامه الان دولت نیست و در آینده اجرا می شود.

آخرین یارانه 26 دیماه واریز شد که طی دو روز گذشته شهروندان زیادی در تماس با خبرگزاری تسنیم از حذف یارانه خودشان در ماه جاری خبر دادند. پیگیری های خبرنگار تسنیم حاکی است، طی هفته های اخیر بسیاری از شهروندان پیامک حذف یارانه را دریافت کردند.

به تازگی هم اعلام شد، آن دسته از سرپرستان خانواری که طی هفته های گذشته پیامک حذف یارانه را دریافت کرده اند باید برای اعتراض خود به سامانه هدفندی یارانه ها مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.

نتایج بررسی اعتراض آنها طی 45روز از طریق تماس به اطلاع سرپرستان خانوار خواهد رسید. گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه در ماه‌های آینده را دریافت کرده‌ند، باید مستندات و مدارک لازم خود را برای اثبات نیازمندی خود برای دریافت یارانه را اعلام کنند. مستندات باید به گونه ای باشد که ثابت کند در آینده با توجه به دارایی‌ها و میزان درآمد آنها به یارانه نقدی نیاز دارند.

سایت  yaraneh10.ir سامانه هدفندی یارانه ها است که معترضان به حذف یارانه باید به مراجعه به این سامانه و ارائه مستندات درخواست بررسی مجدد درباره یارانه نقدی را مطرح کنند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی