11:19 1395/10/28

به گزارش مفتاح، یک منبع آگاه در مجمع تشخیص مصلحت نظام، توضیحاتی درباره خبر پلمپ شدن دفاتر مربوط به مشاوران رئیس فقید مجمع ارائه کرد.

در پی مطرح شدن خبرهایی مبنی بر پلمپ شدن دفاتر مشاوران مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک منبع آگاه در مجمع به خبرنگار مهر اطلاع داد که این اقدام امری متعارف بوده و برای انجام مراحل قانونی و اداری مربوط به اسناد و اموال این دفاتر در پی فوت رئیس مجمع صورت گرفته است.

به گفته این منبع آگاه، نمونه این اقدام در اسفندماه سال گذشته و در پی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی نیز در دفاتر مربوط به تولیت آستان قدس رضوی انجام شده بود؛ لذا این مسئله امر جدید و نامتعارفی نیست.

این منبع آگاه همچنین این نکته را یادآور شده است که پیش از اقدام اداری اخیر در پلمپ دفاتر مشاوران رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهارشنبه هفته گذشته دفتر وی در حوزه ریاست مجمع و نیز دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای انجام مراحل اداری پس از فوت، پلمپ شده است.

وی همچنین افزود: برخی از افراد از جمله آقای مرتضی الویری که دفاتر آنها در مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز برای مراحل اداری پلمپ شده است، اساساً سمت مشاوره رسمی نداشته‌اند و رفت و آمد آنها به این دفاتر به صورت غیررسمی بوده است و از این دفاتر برای فعالیتهای شخصی و سیاسی استفاده می کرده اند.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی