10:07 1399/08/07

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: 50 دستگاه کپسول اکسیژن به مراکز درمانی اصفهان اهدا می‌شود


به گزارش مفتاح وبه نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به بحران شیوع کرونا تخت‌های زیادی در بیمارستان‌های استان اصفهان اشغال شده و برخی از بیماران حاد تنفسی برای بستری شدن باید در صف انتظار بمانند، اظهار داشت: این روند رو به بدتر شدن است و باید در این زمینه با علوم پزشکی همکاری شود.


وی ادامه داد: بر این اساس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در اقدامی ابتکاری تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز برای بیماران بستری در مراکز درمانی را با همکاری خیریه‌های استان در دستور کار قرار داد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه بر این اساس برای آزادسازی تخت‌های بیمارستانی تهیه 50 کپسول 40 کیلویی اکسیژن را با همکاری کارکنان ادارات اوقاف، خادمان و اعضای هیئت امنای امامزادگان در دستور کار قرار دادیم، ابراز داشت: در این زمینه هر سهم برای خرید این کپسول‌ها به میزان 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است که برای همه امکان مشارکت در این طرح وجود داشته باشد.

 

 


وی اضافه کرد: هزینه تمام شده هر کپسول اکسیژن حدود پنج میلیون تومان برآورد شده است.


حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه با تهیه این کپسول‌ها و قرار دادن آن در اختیار بیماران حاد تنفسی به صورت امانت می‌توان در کاهش بیماران بستری بر روی تخت‌های بیمارستانی و رسیدگی بیشتر به همه بیماران کمک کرد، افزود: امیدواریم همه بتوانند در این طرح مشارکت داشته باشد.

اخبار بیشتر

لزوم جانمایی محل دفن اموات در طرح جامع امامزادگان/توسعه فعالیت‌های فرهنگی اوقاف در فضای مجازی در دستور کار است

وی تصریح کرد: خرید 50 کپسول اکسیژن برای بیماران نیازمند، وقف مشارکتی است، تا کاهش ازدحام از بیمارستان‌ها را داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی