12:45 1399/03/01

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از پايگاه خبري پليس سردار "محمدرضا میر حیدری"  در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قيمت خودرو در بازار داخل، طرح تشديد مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در پارکینگی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگي با مقام قضائي از این پارکینگ بازرسی به عمل آمد که در نتیجه 24 دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.

اخبار مرتبط

سارقان 100 میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شدند

سردار میرحیدری گفت: 7 دستگاه ساینا، 9 دستگاه تیبا، 6 سواری پراید، یک وانت پراید و یک تیبا 2 همگی صفر و فاقد پلاک کشف و پارکینگ پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 19 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه 2 نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار میرحیدری، در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعاليت افراد فرصت طلب و سودجو در زمينه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

 

مطالب پیشنهادی