در پی فرمایشات آیت الله سیدابوالحسن مهدوی غربت روحانیت در فضای سیاسی اصفهان

به گزارش مفتاح نیوز؛ جبهه وحدت ملی یکی از جبهه های چهارده گانه کشور دارای مجوز رسمی از کمیسیون ماده ۱۰احزاب است که در استان اصفهان از ۱۶ اسفندماه سال گذشته فعالیت تشکلاتی خود را اغاز نمود. این جبهه در استان اصفهان بیانیه خود را در دفاع از مقام علما و روحانیت بالاخص در پی اظهارات آیت الله مهدوی نماینده مجلس خبرگان رهبری پیرامون وقایع اخیر اصفهان، منتشر کرد که شرح آن را در ادامه میخوانید:

بسمه تعالی
مردم شریف اصفهان

باسلام و ادب
?فضای مسموم سیاسی موجب بلیعیده شدن موضعگیری شفاف و قابل تأمل روحانیتی که دلش برای مردم می‌تپد شد.
?چند روز پیش حضرت آيت الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون اقدامات و اظهارات اخیر شهردار اصفهان و برخی از مسئولین مطالبی را عنوان کردند که هر کدام جای تأمل و تأسف دارد.
?مسئولين شهری و هوادارانشان را در این مَقال حَرجی نیست چراکه مخاطب اصلی، ایشان هستند ولی آن دسته از مدعیان اصولگرایی که خود را حامی نظام و انقلاب می‌دانند لکن فعلا که دفاع از این بیانات را با منافع خود در جمع آوری آراء عمومی در منافات میبینند را مخاطب قرار میدهیم.
?شایسته بود انقلابیونی که در جریان مقابل مسئولينِ فعلی هستند قلم بدست بگیرند و فارغ از احتمال ریزش آراء خود و یا طیف متبوع ضمن تنویر افکار عمومی در بیان مشکلات موجود، به مطالبه گری و ارایه راهکار بپردازند.
?جبهه وحدت ملی استان اصفهان با حمايت قاطع از بیانات حضرت آيت الله مهدوی، پاسخگویی شهردار اصفهان و مسئولین مربوطه را در این خصوص خواستار است و خط مردم فهیم اصفهان را از این سکوت و انزوای سیاسی جدا میداند.
?این جبهه به طور قطع نظر علمای دین را فصل الخطاب خود در تمامی امور دانسته و بی توجهی به نظرات ایشان را سر آغاز انحراف می‌داند.
?چه بسا کسانی که حتی مدعی انقلابی‌گری بودند اما دوری و بی توجهی به نظرات علما و روحانیت، آنها را به ورطه انحراف کشانید که ان شاءالله ما از این دسته نباشیم.
والسلام

??جبهه وحدت ملی استان اصفهان

مطالب پیشنهادی