به گزارش خبرنگار مفتاح نیوز ؛ حسین صادق‌زاده پوده دبیر جبهه وحدت ملی استان اصفهان در پی فرمایشات مقام‌معظم رهبری پیرامون انتخابات و مباحث پیرامون در مصاحبه اختصاصی با سرویس سیاسی مفتاح نیوز اظهار داشت: بیانات امام خامنه اي در آغازین روز هر سال مسیر پیش روی مسئولین و مردم‌ را در آن سال روشن و هموار میکند و هریک از بخشهای نظام نیز سیاست های کلان خود را بر مبنای فرامین معظم له برای ان سال در پیش میگیرد.
دبير جبهه وحدت ملی در استان اصفهان ادامه داد: ایشان در اولین روز سال۱۴۰۰ با اشاره به انتخابات خردادماه فرمودند "ملت عزیزمان انتخابات را نماد وحدت ملی قرار دهند، نماد دودستگی، دو قطبی‌گری و تفرقه قرار ندهند.
این تقسیمات غلط چپ و راست کنار بگذارید. آنچه که مهم است آینده نسل، کشور و نظام با عزت اسلامی در کشور است و به معنای واقعی کلمه در کنار هم باشد. اختلاف سلیقه، بینش سیاسی، قومیت ها و مذاهب هیچ اشکالی ندارد اما نباید وحدت ملی را بهم بزند و کشور را دو قطبی کند." این بیانات راه را برای همگان روشن کرد و حتی احزاب و جریان‌های سیاسی باصطلاح چپ‌ و راست نیز اگر واقعا خود را حامی نظام و رهبری میدانند در دو حوزه ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر با توجه به انسجام اسلامی و وحدت ملی مدنظر معظم له برنامه های خود را تنظیم کرده و ضمن رعایت منافع عموم‌مردم، منافعی را که قربانی اصلی آن‌ آحاد ملت شریف ایران هستند را متوقف می سازند.
صادق زاده پوده ادامه داد: جبهه وحدت ملی نیز در راستای ایجاد جوّ همدلی و دعوت از عموم مردم‌ به شرکت در انتخابات بیست و هشتم خردادماه۱۴۰۰ و انتخاب اشخاصی که شاخصه های رهبری در خصوص ایشان مصداق دارد از همه احزاب و جریان های سیاسی که وجود خود را در گرو عزت ایران اسلامی می دانند میخواهد با برنامه ریزی جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اعتلای اهداف والای نظام اسلامی را موجب شوند.
وی در پایان با دعوت از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر در کل کشور بالاخص حوزه های انتخابیه استان اصفهان خواست جهت حضور در لیست جبهه وحدت ملی با مراجعه به سایت Vahdatmeli.com در فرایند این جبهه ثبت نام کنند.

پایان مطلب/

مطالب پیشنهادی