17:40 1399/04/10

سامانه مشاوره تلفنی پلیس پاسخگو ، گامی نو در هوشمندی خدمت رسانی به پلیس

سامانه مشاوره تلفنی پلیس پاسخگو ، گامی نو در هوشمندی پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از فعال شدن سامانه مشاوره تلفنی پلیس پاسخگو با شماره تلفن 096580 در مرکز مشاوره آرامش این معاونت بعنوان یک گام نو در هوشمندی پلیس برای خدمت به شهروندان خبر داد .

به گزارش مفتاح و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مختار درخشان" در گفت و گو با خبرنگار  اظهار داشت: افزایش وقوع انواع آسیب های روانی و اجتماعی در جامعه نشان دهنده وجود مشکلات مختلف می باشد که برای جلوگیری از صعودی شدن این مشکلات می بایست روش های جدید برخورد با آنها طراحی و اجرایی شود.

وی افزود: پلیس سامانه مشاوره تلفنی به نام "پلیس پاسخگو" با شماره تلفن 096580 را در مرکز مشاوره آرامش راه اندازی و فعال کرده که شهروندان می توانند با این سامانه که گامی نو در هوشمندی خدمات رسانی به شهروندان است تماس و از مشاوران مجرب پلیس مشورت بگیرند.

سرهنگ درخشان با بیان اینکه مشاوره و مشورت گرفتن در موضوع و زمینه های مختلف و با اهداف گوناگون وبه شیوه های مختلف انجام می شود، گفت: هدف از مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی بهبود وضعیت روحی،  روانی وکیفیت بخشی به زندگی کمک گیرنده یا همان مراجع است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان، با اشاره به اینکه امروزه مشاوره و مشورت کردن به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود، افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در جهان امروز، مشاوره می تواند از طریق شیو های گوناگون صورت گیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه های گوناگون برطرف کند.

سرهنگ مختار درخشان گفت: بر همین اساس مراکز مشاوره در ناجا و از جمله فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اختصاص شماره تلفن 096580 آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره خانواده ، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره تربیتی، مشاوره فردی و دیگر موضوع ها می باشد که با کمک کارشناسان مجرب حوزه روانشناسی و مشاوره خانواده آماده پاسخگویی و راهنمایی به هموطنان عزیز است.

مطالب پیشنهادی