15:16 1397/05/17

 

 

 

به گزارش  مفتاح وبه نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار" اسکندر مومنی" در کمیسیون ویژه عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع معاونان و مدیران این فرماندهی گفت: با توجه به اینکه دشمن تحریم های جدیدی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده و پروژه فشار اقتصادی و ایجاد بحران های اجتماعی را در برنامه خود قرار داده به همین دلیل لازم است تا نیروهای انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت، آمادگی خود را بیش از گذشته افزایش دهند.

وی افزود: برابر تدبیر فرمانده نیروی انتظامی، افزایش آمادگی عملیاتی نیروها در هر زمان و مکان برای مقابله با مجرمان، هنجارشکنان و ناامن کنندگان کشور در اولویت امسال ناجا قرار گرفته و بایستی فرماندهان انتظامی استان ها از تمام ظرفیت های خود در این زمینه استفاده کنند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه عمل نکردن به وظایف خود توسط برخی دستگاه ها، نهادها و حتی مردم باعث تبدیل شدن مسائل اجتماعی به امنیتی می شود، گفت :بایستی هر شخصی در هر جایگاه و رتبه ای که قرار دارد در برابر نظم و امنیت جامعه احساس مسئولیت کند.

سردار مومنی، عدم توجه مردم به موج شدید فراخوان های اعتراضی را به عنوان شکست دشمن در ایجاد بحران های اجتماعی یاد کرد وگفت: ان شاءالله به زمان پایان این پروژه از پیش شکست خورده نزدیک می شویم چرا که آنها هرکاری می توانستند برای براندازی نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و این کار هم آخرین حربه آنان برای مقابله با نظام انقلابی و ولایی مردم ایران است.

وی اضافه کرد: ان شاءالله با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و آمادگی همه نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و اراده ای که در مسئولان برای حل مشکلات مردم به وجود آمده به خوبی از این مسائل عبور می کنیم و یک بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام را پشیمان خواهیم کرد.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه از مدیریت بسیار خوب فرماندهی انتظامی اصفهان در تامین نظم و امنیت استان تقدیر کرد و گفت: بحمدالله با اتخاذ راهبردها، تصمیمات و رویکردهای این فرماندهی بسیاری از تجمعات و مشکلات اجتماعی استان به بهترین نحو مدیریت شده و از تبدیل آنها به بحران امنیتی جلوگیری به عمل آمده است.

سردار مومنی در پایان، شرایط امنیتی استان اصفهان را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: بررسی آمارها و ارزیابی های صورت گرفته حاکی از آن است که وقوع جرایم عمده، خشن و جنایی در استان اصفهان طی مدت 4 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته و کشفیات پلیس استان هم از افزایش خوبی برخوردار بوده که قطعاً با اراده و انگیزه بالایی که در مجموعه فرماندهان و کارکنان این فرماندهی وجود دارد ان شاءالله شرایط امنیتی استان از اینکه هست هم بهتر خواهد شد.

مطالب پیشنهادی