16:09 1397/05/08

 

 

 

به گزارش  مفتاح وبه نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ شهریار انصاری اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت  جوانان عضو این جمعیت ضمن بازدید از مرکز بهزیستی اصفهان و پرورشگاه کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش آن تلاش کردند تا با اجراي نمايش عروسكي گل لبخند به لبان این کودکان هدیه شود.

وی افزود: در این دیدار  هدایایی به ارزش تقریبی 10 میلیون ريال به  کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی  اهداء و از  برگزيدگان در زمينه هاي ورزشي در رشته های تكواندو، وبلاگ نويسي و ...  نیز تجليل شد.

انصاری با اشاره به مشارکت 40 نفر از اعضای کانونهای دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان و کانون جوانان هلال احمر شهرستان در این برنامه تصریح  کرد: در راستای تحقق اهداف والای جمعیت و ترویج فرهنگ بشردوستی تلاش کردیم تا اینبار شادی‌هایمان را با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی قسمت کنیم .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان در پایان از اعضا و دبیران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان و کانون جوانان هلال احمر شهرستان و همچنین همراهی و همکاری مسئولین بهزیستی اصفهان در برگزاری این برنامه ، قدردانی و تشکر کرد.

 

مطالب پیشنهادی