15:39 1397/05/07

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، عباس محبوبی اظهارکرد: ارتقاء و بهبود خدمات پایانه‌های مسافربری در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد تا مسافران با خاطره خوشی شهر گنبدهای فیروزه‌ای را ترک کنند.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان گفت: به روز رسانی و نوسازی هتل‌های پایانه های کاوه و صفه، به روز رسانی و سرویس‌دهی به رانندگان در استراحت‌گاه و رستوران مخصوص رانندگان، نظافت و نگهداری ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی پایانه‌های پنج‌گانه، هماهنگی و جلسه با انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و نیروهای انتظامی در جهت ارایه بهتر خدمات به مسافران و سرویس‌دهی سامانه سنا سفر (سامانه نمایشگر اطلاعات سفر) برای جلوگیری از سردرگمی مسافران در پایانه‌ها و جمع‌آوری جارچیان در سطح پایانه‌ها از جمله اقداماتی است که در جهت تامین آسایش و آرامش مسافران در پایانه‌ها انجام شده است.

بنا به گفته وی در چهار ماهه نخست سال‌جاری بیش از چهار میلیون و ۲۵۵ هزار مسافر از طریق ۳۴۶ هزار و ۹۱۴ سرویس اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون شهری از پایانه‌های پنج گانه شهرداری اصفهان تردد کردند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا همچنین زیباسازی و نورپردازی پایانه‌ها با استفاده از نورهای LED و گلدان‌های سنگی (صنایع دستی اصفهان) گل‌کاری و کاشت درختچه محوطه پایانه‌ها، نظارت ویژه مامور بهداشت بر توزیع اقلام خوراکی و رستوران‌های داخل پایانه‌ها، نصب مخازن ۱۰ هزار لیتری آبی در پایانه‌های مسافربری جی و زاینده رود با توجه به مشکلات به وجود آمده در مسئله آب، تشکیل کارگروه فرهنگی وگردشگری در سازمان پایانه‌ها و پیگیری و آزادسازی طرح توسعه پارک‌سوار صمدیه در حال انجام است.

 

 

 

مطالب پیشنهادی