15:42 1397/05/01

به مناسبت دهه كرامت، اتفاق می افتد بسته تشويقي عوارض خودرو با ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی

                             

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، مصطفی نجاری افزود: شهروندان تا ۳۱ شهريور ماه مي توانند به یکی از شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه مراجعه كرده و با پرداخت عوارض خودرو از این طرح استفاده کنند.

وي با بيان اين كه اين مهلت تمديد نخواهد شد، اعلام كرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان در بسته تشویقی عوارض خودرو ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی برای افرادي که صرفاً عوارض سال‌جاری خود را بدهکار هستند، در نظر گرفته شده است. همچنین به شهروندانی که عوارض خود را در سال های گذشته پرداخت نکرده‌ و مشمول جریمه دیرکرد شده‌اند، معادل جریمه دیرکرد، بسته تشویقی تعلق می‌گیرد.

وي اظهار کرد: هدیه در نظر گرفته شده برای شهروندان به صورت شارژ اصفهان کارت است که از آن می‌توان در اتوبوس، قطار شهری و پارکینگ‌های طرف قرارداد شهرداری و برخي از مكان هاي تفريحي شهرداري استفاده کرد.

رییس اداره پیگیری و وصول درآمدهای عمومی شهرداری اصفهان تأكيد كرد: عدم پرداخت به موقع عوارض باعث کندی خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان مي شود و شهروندان با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض، در واقع شهرداری را در راستاي انجام وظایف خود همراهی مي کنند.

مطالب پیشنهادی