15:32 1397/04/24

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان: کشف یک و نیم کیلوگرم طلا از مخفیگاه سارقان جنوب شهر

 

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سعید سلیمیان" بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منازل آن ها موضوع دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم های ویژه ای از واحد گشت انتظامی شهرستان اصفهان وارد عمل شده و سرانجام مأموران حین گشت زنی در یکی از مناطق 2نفر را در حال بالا رفتن از دیوار منزلی مشاهده کرده و بلافاصله برای دستگیری آنان اقدام می کنند.

سرهنگ سلیمیان بیان داشت: متهمان با مشاهده مأموران پابه فرار می گذارند که سرانجام در عملیات تعقیب و گریز هر 2نفر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به 34 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این 2سارق با همدستی یکدیگر توانسته بودند 30 میلیارد ریال طلاجات از منازل مردم سرقت کنند افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک و نیم کیلوگرم طلاجات مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه سارقان بیشتر منازلی که از استحکام و ایمنی کمتری برخوردار بودند را برای عملی کردن نقشه خود انتخاب می کردند به شهروندان توصیه می کنیم نسبت به مجهز کردن منازل خود به سیستم های ایمنی، درهای ضد سرقت ، دوربین های مداربسته و آژیر خطر مجهز کرده و هنگام ترک منازل نیز مراقب باشند که تمام درهای منتهی به منزل بسته و هیچ راه نفوذی برای ورود سارقان وجود نداشته باشد ضمن اینکه توصیه می کنیم از نگهداری وجوه و طلاجات زیاد در منازل خودداری کرده و حتی المقدر آن ها رابه صندوق امانات بانک ها بسپارند.

مطالب پیشنهادی