20:51 1397/04/02

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از روابط عمومی آبفا استان، بر اساس لینک یا پیوند ایجاد شده بر روی پایگاه اینترنتی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به نشانی www.abfaesfahan.ir  مشترکین این شرکت می توانند با ورود به صفحه لوازم کاهنده مصرف آب، شناسه قبض و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و پس از مشاهده اطلاعات ثبت شده در سیستم، گزینه ارسال درخواست را انتخاب کنند.

پس از انجام این مراحل، کارشناسان آبفای استان اصفهان از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه با متقاضی تماس گرفته و لوازم درخواستی را به محل مورد نظر متقاضی ارسال می کنند.

گفتنی است هزینه لوازم کاهنده مصرف به صورت اقساط یکساله بر روی قبوض آب بهای مشترکین اضافه و از آنان دریافت می شود.

لازم به یادآوری ست  علاوه براینکه هم اکنون برای شهروندان اصفهانی امکان ثبت درخواست لوازم کاهنده مصرف آب از طریق پرتال آبفای استان اصفهان فراهم شد.چندی پیش شهروندان توانستند با تماس با سامانه تلفنی 1522 نسبت به ثبت درخواست لوازم کاهنده مصرف آب اقدام کنند.

 بطوریکه پس از ثبت درخواست شهروندان، یک بسته لوازم کاهنده شامل سردوش و پرلاتور یا آبفشان تحویل شهروندان می شود که می تواند میزان مصرف هر خانواده را کاهش دهد.

هزینه این بسته لوازم کاهنده با باز پرداخت یکساله بر روی قبوض آب مشترکین تقسیط می شود.

این در حالیست که در شرایط کنونی که منابع آبی بسیار محدود است می طلبد  علاوه بر ترغیب شهروندان به استفاده از لوازم کاهنده مصرف، باید نگرش آنان را نسبت به مصرف آب عوض کرد تا صرفه جویی را سرلوحه کار خویش قرار دهند

مطالب پیشنهادی