12:50 1397/03/20

به گزارش قرارگاه حمزه سید الشهدا (س)؛ تیم تروریستی 9 نفره در منطقه مرزی اشنویه منهدم شد

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از ایرنا، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (س) در اطلاعیه ای آورده است: رزمندگان غیور قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) در شامگاه هجدهم خردادماه پس از کسب اطلاع از نفوذ یک تیم مسلح از عناصر گروهک های تروریستی وابسته به ایادی استکبار جهانی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در منطقه مرزی اشنویه، نسبت به انهدام این تیم اقدام کردند.

این اطلاعیه می افزاید: عناصر تیم تروریستی به تبعیت از دستور سران گروهک های تروریستی، در شمال عراق با برنامه ریزی دقیق جهت اقدامات تروریستی و ضدامنیتی قصد نفوذ به داخل کشور را داشتند که با آمادگی و هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) از نفوذ به داخل منطقه ناکام مانده و در منطقه مرزی اشنویه به طور کامل منهدم شدند.

براساس اطلاعیه قرارگاه حمزه سید الشهدا(س) ، در این عملیات، نیروهای خودی هیچ گونه تلفاتی نداشته و با سلامتی به پایگاه های خود بازگشتند.

در این اطلاعیه به گروهک های وابسته به ایادی استکبار جهانی نسبت به اقدامات پلید و تروریستی آنها هشدار و تاکید شده است : گروهکهای ضد انقلاب بهتر است از این اقدامات دست برداشته و ملعبه دست دشمنان جمهوری اسلامی ایران نشوند که در غیر این صورت در هیچ جایی از امنیت برخوردار نبوده و نسبت به تعقیب و انهدام آن ها اقدام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان اشنویه از شهرستان‌های مرزی آذربایجان غربی است که در قسمت غربی این استان قرار دارد.

شهر اشنویه مرکز شهرستان و فاصله آن با مرکز استان ۷۰ کیلومتر است و با شهرستان ارومیه در شمال، با شهرستان نقده در شرق، با شهرستان پیرانشهر در جنوب و 2 کشور عراق و ترکیه در غرب ارتباط دارد. جمعیت شهری آن بیش از 32 هزار نفر و جمعیت شهرستان بیش از 72 هزار نفر است .

مطالب پیشنهادی