بدنبال خبر تجاوز سه نفر به کودک خردسال در خمینی شهر اصفهان “خمینی شهر” هدف جدید دشمن در اثنای چهارده خرداد

به گزارش خبرنگار مفتاح؛ ایام چهاردهم خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) است.
دشمن در راستای مقابله با اهداف نظام و انقلاب هر روز بدنبال تخریب است.

اینبار سناریویی مرتبط با نام "خمینی" نیاز است و با بویی از خشونت و منفی گرایی که بهترین مصداق آن نام شهر "خمینی شهر" است که طی این چند روز شروع شده و گستره آن به سفارت افغانستان رسیده و شاید علاوه بر هدف اصلی آن، کم رنگ کردن فاجعه دبیرستان غیرانتفاعی غرب تهران و تجاوز به تعدادی دانش آموز دبیرستانی را دنبال می کند.
موضوع خبر:
تجاوز 3 نفر ناشناس در خمینی شهر اصفهان به دختر بچه ای که اتفاقا "افغان" هم هست و رها کردن وی در خرابه های شهر.
انعکاس سریع و قابل توجه این خبر در رسانه های معاند  و ضدانقلاب، شبکه های اجتماعی و بازتاب و تفاسیر مختلف آن توسط هنرمندان و اقشار مختلف جامعه در اثنای برگزاری مراسم بزرگداشت روز چهاردهم  خردادماه سالروز رحلت امام خمینی (ره) شائبه اهداف شوم را به ذهن متبادر می کند.
سوال اینجاست که چرا تخصصی ترین نهاد استانی مرتبط به این موضوع (اداره کل بهزیستی استان اصفهان) این خبر را در این ابعاد تکذیب میکند، درحالیکه نهادهای دولتی، سیاسی و نیز منابع غیررسمی تایید میکنند؟

بدانیم که دشمنان قسم خورده ایران در نفوذ و مقابله با نظام اسلامی از هیچ اقدامی علیه ما فروگذار نمیکنند.
در ادامه سوالاتی مطرح میشود از جمله اینکه چرا این موضوع بمانند جریان باغ اصغر آباد خمینی شهر تشریح نشد؟

چرا بمانند آن موضوع، متهمینی تعقیب و دستگیر نشدند؟ ضمن آنکه بزرگنمایی این مورد هم در مقابل موارد مشابه در کشور جای تامل دارد.

«الْمُؤْمِنُ كَیّس»
«مؤمن زیرک است»
زیرکی و ذکاوت نیروهای انقلابی زمانی مشخص میشود که در تور اخبار اینگونه نیفتند و قبل از ورود به ماهیت موضوع، ابتدا با ریشه یابی قضیه و فلسفه این اخبار و مناسبت آن با ایام پیش رو نسبت به  مقابله با اهداف دشمن اقدام کنند.

حسین صادق زاده
 مدیرمسئول مفتاح نیوز

وکیل پایه یک دادگستری 

مطالب پیشنهادی