15:17 1397/03/11

در نشست اصحاب رسانه استان اصفهان مطرح شد خانه مطبوعات خانه احزاب نیست

به گزارش خبرنگار مفتاح، روز گذشته در سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام نشستی صمیمی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان برگزار گردید.
در این برنامه سخنرانان و مسئولان مربوطه به بیان مطالبی پیرامون ماه مبارک رمضان و رسالت و تعهد قشر خبرنگار و همچنین جایگاه خانه مطبوعات در جامعه پرداختند.
این برنامه که با حضور مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تعدادی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، و دیگر مسئولین شهری طی دعوت خانه مطبوعات استان اصفهان برگزار شد مصطفی کواکبیان رییس خانه مطبوعات کشور طی سخنرانی خود مطالبی پیرامون ضرورت استقلال خانه های مطبوعات استان ها و پرداختن به مشکلات این صنف عنوان نمود.
نکته قابل تامل این برنامه سخنرانی فضل الله صلواتی روزنامه نگار اصلاح طلب اصفهانی بود که با مباحثی غیرصنفی از جمله لزوم تقویت اصلاح طلبی و پرداختن به این موضوع موجب ناآرامی و تنش در برنامه گردید که با سعه صدر، تذکرات حاضرین و مسئولین امر صحبتهای وی به پایان رسید.
پیشنهاد میشود در جلسات صنفی که میبایست به موضوعات تخصصی پرداخته شود از میدان دادن به عناصر حزبی که فی الواقع حقی در بیان دیدگاههای ایشان در این مراسمات نیست خودداری گردد.
حسین صادق زاده مدیرمسئول مفتاح

مطالب پیشنهادی