12:22 1397/02/23

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  ایلنا،  نماینده مردم تهران درباره وضعیت ایران بعد از خروج از برجام و نگرانی‌های موجود گفت: بی‌تردید و کارشناسانه می‌گویم وضعیت امروز ما از قبل بهتر است؛ چراکه قبل از برجام ، آمریکا پرونده ما را به ناحق به شورای امنیت سازمان ملل متحد فرستاده بود و اجماعی تصنعی علیه ایران ساخته بودند و به نوعی می‌خواستند مارا مخل صلح و امنیت جهانی نشان دهند. اما امروز با مذاکرات هسته‌ای و برجام نشان داده شد ایران دنبال بمب هسته‌ای نیست و مذاکرات را روشمند و هوشمندانه اداره می‌کند.

 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران با مذاکرات هسته‌ای به جامعه جهانی ثابت کرد  دنبال ایجاد اختلال در نظم جهانی و نظام بین‌الملل نیست. علاوه براین، اتفاقا آمریکا نشان داد پایبند به تعهدات خود نیست و برعکس شعارهای دموکراتیکی که می‌دهد، می‌خواهد دنیا را با انحصارگرایی و نظام دیکتاتوری اداره کند. وضعیت امروز ما به گونه‌ای است که با اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان نیروهای داخلی می‌توانیم از بحران‌ها عبور کنیم.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت باید منسجم شوند علاوه براین تیم اقتصادی دولت نیاز به ترمیم دارد؛ چراکه نقاط ضعف بسیاری دارد و افرادی هم باید از آن حذف شوند. دولت باید به مردم پیام دهد و برنامه خود را ارائه دهد تا حجمی از نگرانی‌های مردم کاسته شود.

 

جلالی در انتها گفت: من واقعا تقاضا دارم در جامعه روی مسائل بین‌الملل دو قطبی ایجاد نکنیم. ما همه بر یک کشتی سوار هستیم. اختلاف‌نظر زمانی مفید است که به شکلی کارشناسانه مطرح شود و در انظار عموم دنیا باید با اقتدار ظاهر شویم. هیچ کسی نمی‌تواند ایران را نادیده بگیرد.

مطالب پیشنهادی