16:34 1397/02/20

 

 

به گزارش مفتاح و به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، رییس جمعیت شهرستان و جمعی ازجوانان فعال و داوطلب هلال احمر با معاون استاندار و فرماندار اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

احمد رضوانی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش هلال احمر، خاطرنشان کرد: باتوجه به اهداف تعریف شده در اساسنامه هلال احمر، به آن باید توجه ویژه ای شود.

وی افزود: هدف جمعیت هلال احمر، کمک به مردم آسیب دیده است و باید بکوشیم تا این جمعیت به جایگاه اصلی خود برسد.

رضوانی در ادامه گفت: اقدامات جمعیت هلال احمر در عرصه های گوناگون بالاخص ایام نوروز بر همگان آشکار بوده و شایسته تقدیر است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم در همه عرصه ها بالاخص در حوزه جمعیت هلال احمر نقشی برجسته و بسزایی برعهده داشته اند که انشاء ا... با حضور مداوم و آگاهانه آنان بتوانیم به اهداف مهمتری در تمامی زمینه های سیاسی،اقتصادی ،اجتماعی و ... دست یابیم.

وی تأکید کرد: باتوجه به وسعت و مشکلات عدیده شهرستان بالاخص شرق اصفهان، اقدامات لازم جهت تقویت مراکز هلال احمر در بخش های مختلف شهرستان باید صورت پذیرد.

در ادامه رییس هلال احمر شهرستان اصفهان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این جمعیت در عرصه های مختلف به ویژه ایام نوروز اظهار داشت : وجه مشترک همه فعالیتهای هلال احمر بشردوستی است.

 انصاری  با بیان اینکه شعار امسال "هلال احمر همه جا ، برای همه " تعیین شده است ، افزود : تمام تلاش خود را جهت گسترش صلح و دوستی در جامعه به کار می گیریم و این تلاش در مسیر تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر است .

وی با اشاره به حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی و اثر بخشی این مشارکت تصریح کرد : اعضای هلال احمر با اجرای برنامه های متنوعی و طرح های مختلف سعی در ایجاد جامعه ای سالم دارند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان یادآور شد: کمک به ایجاد جامعه تاب‌آور، کاهش آسیب ناشی از مخاطرات و پاسخگویی موثر به حوادث، حفظ محیط زیست، ترویج و گسترش مشارکت اجتماعی در فعالیت‌های بشردوستانه با تقویت نقش جوانان و داوطلبان و ... از دیگر مواردی است که در هلال احمر این شهرستان دنبال می شود

مطالب پیشنهادی