11:55 1397/02/19

 

 

به گزارشمفتاح وبه نقل از ایسنا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در نخستین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به اعلام خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: خدا را شکر که آمریکا از برجام خارج شد، این طبیعت نظام سلطه است و براساس قرآن آنها تا آخر به دنبال دوری ما از اصول مان هستند.

 

وی ادامه داد: من از ابتدا معتقد بودم بزرگترین خسارت برجام مشروعیت بخشیدن و نشستن پشت میز مذاکره با آمریکاست، البته از این موضوع سایر کشورهای جهان هم متضرر شدند، اما با این حال بزرگترین سودی که برجام داشت اثبات عدم پایبندی آنها به برجام است؛ هر آدم بی عقلی بعضا کارهای خوبی هم از او  سر می زند که از این بابت از کاری که این فرد انجام داد، متشکریم.

 

سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه ما ملت بسیار بزرگی هستیم و اتفاق دیشب این درس را به ما داد و افزود: امیدواریم این کار امریکا درس عبرتی برای سعودی ها که برای جلب رضایت آمریکایی ها خودشان را به آنها می چسبانند، باشد.

 

وی تاکید کرد: ما به وعده های خداوند اعتماد داریم ، اگر برسر مواضع اصولی خود بایستیم، پیروز نهایی میدان خواهیم بود .

 

امیر موسوی در ادامه تصریح کرد: ارایه آموزش های مهارت حرفه‌ای برای سربازان این تصور را ایجاد نکند که این آموزش ها جایگزین مهارت های نظامی شده؛ در برنامه و نقشه عملیاتی هیچ چیزی را کم نکردیم که این آموزش ها بخواهد جایگزین آن شود.

 

وی با اشاره به اینکه سرباز از ستون های مستحکم آمادگی رزمی است، بیان داشت: پیش نیاز آموزش های مهارت حرفه ای سربازان فراگیری آموزش‌های سبک زندگی است؛ موضوعی که به آن صورت گسترش نیافته در حالی که این آموزش ها در آینده سربازان بسیار مهم است.

 

سرلشگر موسوی در پایان تاکید کرد: تکیه بر توان داخلی کلید پیشرفت جامعه است.

 

مطالب پیشنهادی