22:36 1396/12/08

به گزارش مفتاح، صبح امروز حوالی ساعت 11  صبح، پسر بچه ای پنج ساله به اسم یوسف طریقت منش، از غفلت مادر استفاده کرده و دستش را داخل دستگاه سبزی خرد کنی می کند وتیغه دستگاه دست کودک را می گیرد ویکی از انگشت‌ها از بند آویزان می شود.

کودک توسط خانواده به بیمارستان امین منتقل می شود که بیماستان اعلام می کند باید کودک به بیمارستان کاشانی منتقل بشود.

در بیماستان کاشانی اعلام دریافت هزینه و وجه می شود و پسر بچه مجددأ از بیمارستان کاشانی توسط خانواده به بیمارستان الزهرا منتقل می شود.

کادر درمان بیمارستان الزهرا در تماس با پزشک معالج، از خانواده می خواهند بنا به درخواست پزشک، کودک را برای معاینه به مطب منتقل کنند و در بیمارستان به خانواده گفته می شود که برای درمان در حال حاضر باید 2 میلیون تومان پول به حساب دکتر واریز شود تا برای درمان انگشت کودک به بیمارستان بیاید. پدر در حال حاضر بیکار است و خانواده به لحاظ مالی در مضیقه است و امکان پرداخت پول را ندارد.

به ناچار راهی یک بیمارستان دیگر می شود. این بار بیمارستان عیسی بن مریم انتخاب می شود. یوسف به بیمارستان منتقل می شود وهم اکنون در بیمارستان منتظر است تا کسی برای درمان وی اقدام کند. دکتر وعده داده است ساعت 11 شب می تواند به بیمار سرکشی کند.

یوسف با انگشتی در حال قطع شدن از صبح تا حالا منتظر است تا کسی برای درمانش اقدام کند. از صبح تا کنون هیچ پزشکی این کودک را ندیده است و این سوال مطرح است که آیا اوضاع این کودک اورژانسی نیست؟ آیا فرصت پیوند انگشت از دست نمی رود؟ آیا یوسف دوباره می تواند انگشتش را کامل ببینند؟ آیا این وضعیت درمان درست است؟ اگر انگشت کودک قطع شود ودیگر نشود برایش کاری کرد چه کسی پاسخگو است؟

 

مطالب پیشنهادی