15:11 1396/11/23

 

 

به گزارش مفتاح، حسن خدابخش رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی اداره کل هواشناسی استان از ورود سامانه بارشی از امروز به استان اصفهان خبر داد وافزود: نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار از امروز از سمت غرب استان می باشد که به تناوب تا اواسط چهارشنبه در استان به شکل بارش باران وبرف و وزش باد خیلی شدید به خصوص در اواخر سه شنبه تا اوایل چهارشنبه فعال خواهد بود.

وی در ادامه افزود: امروز بارش پراکنده باران وبرف در غرب، برخی نواحی شمالی و جنوب شرق استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید در برخی نواحی استان، پیش بینی می شود.

وی همچنین بارش برف و باران را در مناطق غرب وجنوب غرب وشمال پیش بینی کرد وادامه داد: از بعدازظهر روز سه شنبه بارش باران در مرکز ونواحی شرقی استان وزش باد خیلی شدید به ویژه در نواحی مناطق غرب وجنوب وجنوب غرب وجنوب شرفق و شمال شرق استان خواهیم داشت.

رئیس اداره پیش بینی ادامه بارش را در روز چهارشنبه پیش بینی کرد وافزود: ادامه بارش اوایل وقت در سطح استان به صورت باران وبرف به ویژه در نواحی غرب جنوب وجنوب شرق وزش باد خیلی شدید در غرب جنوب وجنوب شرق وشمال شرق استان ونسبتا شدید تا شدید در سایر نواحی استان را خواهیم داشت.

مطالب پیشنهادی