13:30 1396/11/01

به گزارش مفتاح، نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: چرا وزیر جهاد کشاورزی با اجازه ورود برنج به داخل کشور کمر همت به نابودی کشاورزان بسته است.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه (یکم بهمن ماه 96) طی تذکر شفاهی خود در صحن علنی پارلمان، اظهار داشت: باعث تاسف است که بگویم میزان یک میلیون و 500 هزار تن برنج وارد کشور می‌شود.

وی افزود: من درباره ورود برنج به کشور بارها به وزیر جهاد کشاورزی اخطار داده‌ام اما او به بنده گفت حرف شما را قبول دارم و مطلب درستی است اما من تحت فشار هستم.

وی افزود: این مطلب یعنی چه؟ ما چندین بار به وزیر صنعت و وزیر جهاد کشاورزی درباره ورود برنج به کشور تذکر دادیم اما همچنان همان روند ادامه دارد و وزیر صنایع به صورت متوالی دو بار نامه نوشت یکبار نامه دستور ورود برنج را صادر کرد و با فشارهایی که به او وارد کردیم مجدد نامه نوشت که برنج وارد کشور نشود اما دوباره دستور ورود برنج به داخل کشور را صادر کرده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: در دوره وانفسایی که همه ما را تحریم می‌کنند چرا خودمان باعث تحریم و بوجود آمدن چنین شرایطی می‌شویم.

وی در خاتمه سخنان خود انتقاد کرد که چرا وزیر جهاد کشاورزی کمر همت به نابودی کشاورزان بسته است.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی