14:30 1396/10/26

به گزارش مفتاح، نماینده مردم خوی حوادث اخیر هشداری برای مسئولان نظام به ویژه سران سه قوه بود که باید تمام همّ و غم خود را در رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم متمرکز کنند.

در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، سید تقی کبیری در نطق میان دستور خود با سلام تهیت و ارادت به ملت بزرگ ایران اسلامی، مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس، مردم حوزه انتخابیه خود و تسلیت به کشته‌شدگان حادثه نفت‌کش سانچی، گفت: در روزهای اخیر شاهد حوادث ناگوار در برخی از شهرهای کشورمان بودیم که عده‌ معدودی از فضای به وجود آمده و مطالبات به حق اقتصادی مردم سواستفاده کرده و با اغتشاشات، آشوب، سوزاندن پرچم جمهوری اسلامی ایران، مساجد و حسینیه‌ها و حمله به مردم در صدد لطمه زدن به جایگاه کشور بودند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس تصریح کرد: منافقان، سلطنت‌طلبان و رسانه‌های بیگانه و در راس  آنها آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل ذوق‌زده شده و سعی کردند بر این موج سوار شده تا اهداف شوم خود را دنبال کنند، زهی خیال باطل؛چرا که اینجا کشور امام زمان (عج) است و مردم هوشیار، بیدار، زمان‌شناس و حامی جدی نظام، رهبری و کشور هستند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: حوادث اخیر هشداری برای مسئولان نظام به ویژه سران سه قوه و مسولان است که باید تمام همّ و غم خود را در رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم متمرکز کنند تا پاسخ شایسته و در خور شان برای حضور میلیونی مردم در شهرهای مختلف در دفاع  از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بدهند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: از ریاست محترم جمهور در خواست می‌کنم که اقدامات لازم و شایسته را جهت بهبود معیشت فرهنگیان و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام دهد.مهر

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی