13:39 1396/10/26

به گزارش مفتاح، رئیسی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تا امروز اعضای ۲۱ نفره در جریان کامل طرح ترافیک قرار نگرفته‌اند، گفت: اگر به هر دلیلی این طرح شکست بخورد شورا و شهرداری در ابتدای فعالیتش با شکست مواجه می‌شود.

محمد سالاری در جریان سی‌وهشتمین جلسه شورای شهر تهران و در تذکر پیش از دستور جلسه امروز اظهار کرد:  در جلسه گذشته یک فوریت طرح ترافیک جدید به تصویب رسید که هنوز همه اعضای 21 نفره در جریان کامل این طرح قرار نگرفتند.

وی تصریح کرد: طرح ترافیک جدید از جمله تصمیماتی است که همه ذینفعان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که از جمله می‌توان به شهروندان، سازمان‌ها و نهادها و ... اشاره کرد.

سالاری افزود: بنده از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخواست می‌کنم که توضیحاتی در این خصوص در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار بدهد و بستری فراهم شود تا اعضا در جریان این طرح قرار بگیرند ضمن اینکه پس از اطلاع اعضا این طرح در صحن شورا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اگر طرح ترافیک جدید به هر دلیلی شکست بخورد شورا و شهرداری در ابتدای فعالیتش با شکست مواجه می‌شود.

سالاری همچنین به کلنگ‌زنی ساختمان جدید پلاسکو اشاره کرد و گفت: طبق اخبار شنیده شده قرار است این کار در 29 دی‌ماه انجام بگیرد که ظاهرا توافقات کلی با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است اما موضوعی که در این کار در هاله ابهام قرار دارد این است که بعد از کلنگ‌زنی زمان شروع و اقدامات عملیاتی چه زمانی خواهد بود.

وی گفت: انتظار می‌رود مسئولان بنیاد مستضعفان در این زمینه جلسه‌ای را با نمایندگان کسبه پلاسکو برگزار و این ابهامات را برطرف کنند.

سالاری افزود: براساس توافق صورت گرفته قرار است ساختمان پلاسکو در 10 طبقه و 5 طبقه زیرزمین احداث شود و این در حالی است که توپ در میدان بنیاد مستضعفان است می‌طلبد که در این زمینه این بنیاد پاسخ‌های لازم را در خصوص ابهامات موجود ارائه کند.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی