11:00 1396/10/26

به گزارش مفتاح، بازیگر سریال «افسانه هزار پایان» بیان کرد که سال ها پیش پرداخت های مالی در تلویزیون منظم‌تر بوده است و اکنون اینگونه نیست.

بیوک میرزایی پیشکسوت رادیو، تلویزیون و تئاتر با اشاره به حضور خود در سریال «افسانه هزار پایان» که اکنون در حال تصویربرداری است، بیان کرد: این مجموعه به کارگردانی شهاب عباسی در شهرک غزالی ضبط می شود که فکر می کنم تا آخر اسفند تصویربرداری تمام شود.

وی ادامه داد: من در این سریال نقش فرد کلاشی را دارم که عده ای را در شهری به نام کهن شهر اسیر خود می کند و همه را به جان هم می اندازد. در این مجموعه جلوه های ویژه نقش پررنگی دارد و همین ویژگی باعث جذابیت کار می شود.

میرزایی که بیش از یک سال است از ماه مبارک رمضان تاکنون در تلویزیون حضور نداشته است، یادآور شد: وضعیت تلویزیون مناسب نیست و نمی تواند برآوردهای مالی را پرداخت کند. خود ما چهار ماه است که در «افسانه هزار پایان» کار می کنیم اما تنها حقوق یک ماه را داده اند و این درحالی است که همه گروه عاشقانه کار می کنند تا شهاب عباسی کارگردان سریال بتواند با همه کمبودها سریالش را پیش ببرد.

این بازیگر سریال های تلویزیونی اضافه کرد: مسئولان همیشه وعده می دهند که دستمزدها را پرداخت می کنند ولی قرارداد ماهانه که می بندیم عملی نمی شود. این درحالیست که اگر بازیگری در هر کاری یک روز سر کار نرود کلی توبیخ می شود.

وی با اشاره به نحوه پرداخت ها در تلویزیون در سال های قبل توضیح داد: سابق پرداخت ها بسیار منظم بود و سر موعد دستمزدها داه می شد اما الان اینگونه نیست و این مساله نه فقط برای بازیگران که فکر می کنم برای کارگردانان هم مشکلاتی را به بار آورده است. ما کارگردانان بزرگی داریم که با این بودجه ها نمی توانند کار کنند بنابراین در تلویزیون حضور ندارند.

میرزایی بیان کرد: شهاب عباسی کارگردان «افسانه هزار پایان» همه این سریال را در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران ضبط می کند وگرنه با این بودجه ای که به این سریال تعلق گرفت حتی نمی شد برای آن دکور زد.

وی در پایان اظهار کرد: با همه این مشکلات و مسایل ما به عنوان گروه سازنده سریال آرزو می کنیم که نتیجه کارمان از کیفیت بالایی برخوردار باشد و مردم دوستش داشته باشند ولی در عین حال سازمان صداوسیما هم باید تکلیف خود را مشخص کند آنها از یک طرف می گویند تولیدات زیاد است و از طرف دیگر نمی توانند بودجه ها را بدهند.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی