13:30 1396/10/10

به گزارش مفتاح، روح‌الله حسینیان گفت: این گرفتاری‌هایی که ما داریم ریشه اصلی‌اش دولت است. دولتی که به خاطر رای آوردن تمام گناهان را به گردن دولت سابق افکند اما شما که 5 سال است حکومت می‌کنید برای مردم چه کرده‌اید؟چرا وعده دروغ به مردم دادید؟

مراسم رونمایی از دو مستند و سه کتاب درباره فتنه 88 صبح امروز به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی در فرهنگسرای امام برگزار شد.

روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در این مراسم  اظهار داشت: فتنه شورش اشرافیت بر نظام جهموری اسلامی و و بر مستضعفین بود. آنها که حکومت را ارث خود می‌دانستند و معتقد بودند از امکان به وجود آمده باید استفاده کرده و بچاپند و آن اشرافیت را سرپا نگه دارند.  آن شورش رانت  خوارانی بود که به حکومت به مثابه یک طعمه نگاه می‌کردند.

وی عامل مشکلات اخیر را دولت دانست و گفت: این گرفتاری‌هایی که ما داریم ریشه اصلی‌اش دولت است دولتی که با وعده و دروغ انتظارات را بالا برد. دولتی که به خاطر رای آوردن تمام گناهان را به گردن دولت سابق افکند اما شما که 5 سال است حکومت می‌کنید برای مردم چه کرده‌اید؟چرا وعده دروغ به مردم دادید؟

حسینیان ادامه داد: اما اگر ترامپ بخواهد با این همه انتقادات در داخل کشورمان دولت روی کار ما را تغییر دهد ما در مقابلش می‌ایستیم. ما اجازه نمی‌دهیم رهبری تنها بماند و عده‌ای اراذل و اوباش به به رهبری توهین کنند.

وی با اشاره به فتنه سال 88 بیان کرد: فتنه‌ای پدید آمد که یک صف آمریکا و حزب توده و بهاییان و سلطنت‌طبان بودند و از طرفی یک سو هم اصحاب امام بودند، آنان که قدرت و رانت‌خواری خود را در خطر دیدند آمدند و در کنار دشمنان انقلاب و امام و اسلام ایستادند و رو در روی رهبری. امروز هم با همین مشکلات روبرو هستیم و خواهیم بود.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی افزود: فواصل فتنه‌ها در حال کم‌شدن است و لذا باید آمادگی و حمایت خود را بالاببریم. نمی‌گویم اشکال وارد نیست. متاسفانه باید بگویم قوه قضاییه نتوانسته عدالت اسلامی آرمانگرایانه اسلام را عملی کند و دولت هم نتوانسته به وعده‌هایش عمل کند. قوه مقننه هم در خور امام و انقلاب نیست .

وی با مخاطب قرار دادن ترامپ گفت: تو پیرامون تظاهرات در ایران اظهار نظر می‌کنی؟ حکومت تو اصلا با همین تظاهرات آغاز شد. دستمال توالتی که عکس ترامپ روی آن است امروز پرفروش ترین دستمال کاغذی در امریکاست. حالا تو با این وضعیت در امریکا برای ایران ایراد می‌گیری؟ تو نباید از حقوق بشر حرف بزنی. در سال 1992 شورشی درلس آنجلس رخ داد که دو لشکر هوابرد پیاده کرده و در عرض یک روز 50 نفر را کشتند و ده‌ها هزار نفر را دستگیر کردند. حالا همین‌ها به ما می‌گویند برخورد ما خشونت آمیز است.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی