10:37 1396/10/09

به گزارش مفتاح، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: «نفت» کلید واژه فتنه آینده است، «ن» برای نشان دادن «ناکارآمدی» نظام، «ف» به معنای «فتنه‌انگیزی» و «ت» به معنای تفرقه است که ما را تا چند سال دیگر تهدید میکند.

حجت‌الاسلام احمد سالک شامگاه جمعه، در مراسم بزرگداشت ۸ و ۹ دی ماه در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، با اشاره به جنگ نرم دشمنان و فتنه‌های سال‌های ۷۸ و ۸۸، اظهار داشت: به فرموده امام خامنه‌ای فتنه بزرگتری در راه است که این فتنه هم اکنون کلید خورده و عناصری در داخل کشور جریان‌سازی می‌کنند.

وی افزود: منظور از نفت این نفت سیاه که در جنوب کشور وجود دارد، نیست، بلکه نفت مخفف سه کلمه ناکارآمدی، فساد و تفرقه است. دشمنان سعی می‌کنند تا انقلاب را از درون بپوسانند. حرف «ن» این کلید واژه از ناکارآمدی نظام می‌آید که دستاوردهای انقلاب را کم ارزش کنند و می‌خواهند با به خیابان کشیدن مال‌باختگان شعارهایی را در دهان آنها بگذارند که باید مردم آگاه باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی از نظر اندیشه، فکر سیاسی و مکتبی در جهان استقرار پیدا کرده است و در معادلات منطقه‌ای و جهانی نمی‌شود نقش جمهوری اسلامی را نادید گرفت، بیان کرد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی و عاملان نفوذی خود در داخل کشور درصدد هستند تا تمام دستاوردهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی انقلاب را بپوشانند و بگویند که انقلاب اسلامی ناکارآمد بوده است.

وی ادامه داد: دست‌های ناپاک در داخل کشور با برنامه‌ریزی در مسائل مختلف و با حرکت نفوذی سعی دارند تا ناکارآمدی نظام را القا کنند و این ناکارآمدی را به گردن رهبری بیندازند.

حجت‌الاسلام سالک پیرامون حرف «ف» کلید واژه فتنه کبیر، گفت: دشمنان با همراهی عوامل نفوذی داخل کشور و با پشتیبانی عوامل فضای مجازی سعی دارند، بگویند سر تا پای این نظام همه فاسد هستند و این حقوق‌های نجومی، مشکلات موسسات مالی، اختلاس ها و فسادهای مالی را پای نظام بگذارند.

تفرقه قومی و قبیله‌ای فتنه کلیدواژه بزرگتر

وی درباره حرف «ت» به عنوان کلید واژه نفت فتنه بزرگ دشمنان کشور ایران، اظهار داشت: تفرقه قومی، قبیله‌ای، مذهبی، و... برنامه دیگر دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنهاست، برای مقابله با فتنه نرم که خیلی سخت‌تر از فتنه سخت است، بصیرت، بینش، آگاهی، هوشیاری و بیداری ملت کارساز خواهد بود، همانگونه که در ۹ دی بصیرت و ایمان ملت دشمنان را ناامید کرد.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند فتنه‌ای بزرگ‌تری در راه است، افزود: در فتنه بزرگ‌تر ضربه به اسلام و انقلاب هدف‌گذاری شده است، آنها در تلاش هستند از ولایت عبور کرده تا ریشه اسلام و انقلاب را بزنند، اما به اذن الهی و پشتیبانی مردم از ولایت این نیت را سلطه جهانی به گور خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸، دشمنان ۱۴ هدف را تعقیب می‌کردند که براندازی نظام و دور کردن مردم از اندیشه‌های بلند امام (ره) و مقام معظم رهبری از جمله این اهداف بود، بیان کرد: در فتنه نرم آینده باید هوشیار باشیم که این‌ها از ولایت و مسائل دیگر عبور کرده‌ و پای نابودی اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و باید در این جهت دقت کافی داشت.

حجت‌الاسلام سالک گفت: برای مقابله با فتنه جدیدی که کلید خورده است، نیازمند وحدت، برادری، بصیرت، هوشیاری و بیداری ملت ایران هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ سال است ملت ایران دستاوردهای بزرگی رقم زدند و مقابل باطل ایستاده و بر همه توطئه‌ها از کودتا و تحریم تا فتنه ۷۸ و ۸۸ غلبه کردند، اظهار داشت: ایران در حرکت‌های استکبار جهانی، صبر و بصیرت خود را نشان داده و با استقامت بیان کردند که سلطه‌پذیر نیست و با استعانت از دین مقاوم ایستاده است.

اهداف جریان استکبار در فتنه سال ۸۸

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به وحدت امت حول محور ولایت، افزود: این وحدت آنچنان محکم و استوار شکل ‌گرفته که توطئه‌ها به آن نمی‌تواند نفوذ کند، ملت ما نه سلطه‌گر و نه سلطه‌پذیر است.

وی در هم کوبیدن وحدت جامعه اسلامی را از اهداف راه‌اندازی فتنه ۸۸ بیان کرد و گفت: دشمنان و فتنه‌گران به دنبال استحاله نظام و ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی با ارتباط‌ های خود با سرپل‌های در خارج داشتند.

حجت‌الاسلام سالک زدن ستون انقلاب اسلامی یعنی ولایت را یکی دیگر از اهداف توطئه‌گران و فتنه‌گران برشمرد و اظهار داشت: سکولاریزه کردن جامعه اسلامی برای دست از برداشتن از ارزش‌های قرآن، اسلام، امام راحل و رهبر معظم انقلاب از دیگر اهداف راه‌اندازی فتنه بود.

وی به مشارکت ۱۷ سفارتخانه خارجی در فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: سفارت انگلیس با هدف تضعیف نظام پشتیبانی مخالفان در فتنه ۸۸ را دنبال می‌کرد تا آنجا که تعدادی از عوامل آنها در میدان انقلاب تهران دستگیر شدند.

فعالیت بیش از ۷۰۰ اتاق فکر به مدیریت آمریکا برای زمین‌گیر کردن انقلاب

نماینده مردم اصفهان در مجلس پیرامون اینکه بیش از ۷۰۰ اتاق فکر به مدیریت آمریکا برای زمین‌گیر کردن انقلاب در آن زمان فعال بودند، بیان کرد: فعالیت بنیادهای آمریکایی همچون بنیاد ملی برای دموکراسی، بنیاد سوروس، خانه آزادی، مؤسسه دموکراتیک ملی برای امور بین‌المللی NDI از جمله این بنیادها هستند.

وی افزود: استفاده از مراکز علمی دانشگاه تهران که در یکسال بیش ۳ تا ۵ هزار مقاله، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ گزارش و ۳۰۰ جلد کتاب علیه ایران تحویل امریکا دادند از دیگر اهداف ۱۲ گانه جریان استکبار در فتنه ۸۸ است.

حجت‌الاسلام سالک ادامه داد: تشکیل دفتر هماهنگی علیه ایران تحت نظر معاون اول اوباما، تشکیل مثلث فتنه با مدیریت امریکا با هدف تسلیم کردن ایران، سقوط ایران با شعار تقلب در انتخابات ۸۸ از جمله دیگر اقدامات جریان استکبار در سال ۸۸ است.

اسامی افراد شبکه‌های نفوذ در فتنه ۸۸

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های نفوذ در فتنه ۸۸، گفت: افرادی همچون کاملی انتخابی‌فرد، هوشنگ امیراحمدی، محسن سازگارا، اکبر گنجی، محمدجواد اکبری، فرشاد امیرابراهیمی و مسعود بهنود از جمله اعضای این شبکه نفوذ بودند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه در سال ۸۸ طی هشت ماه همسویی سران فتنه با سران دولت‌های غربی را شاهد بودیم، اظهار داشت: ابوالفضل فاتح، محسن مخملباف،‌ محسن سازگارا و «مهدی هاشمی مسئول رسانه در فتنه ۸۸»، از کسانی بودند که کمیته ایکس را در کشور راه‌اندازی کردند.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که در اردیبهشت سال ۸۷ در واشینگتن تشکیل شده بود، ابراهیم یزدی رئیس نهضت آزادی ( که به تازگی فوت کردند) شرکت می‌کند و در آنجا به وی می‌گویند برای تخریب انتخابات سال آینده و براندازی نظام، باید بگویید که در انتخابات تقلب شده است.

حجت‌الاسلام سالک افزود: ابراهیم یزدی از آمریکا که بر می‌گردد با فرزند یک چهره مورد قبول ملی می‌نشیند و می‌گوید، مهمترین مسئله انتخابات سال آینده باید مسئله تقلب باشد و این آقازاده در شهریور سال ۱۳۸۷ در جمع عده‌ای از طلاب مشهد ابراز نگرانی خود را از صحت برگزاری انتخابات سال آینده اعلام می‌کند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها در واشینگتن برنامه‌ریزی کردند و یک آقازاده در ایران این موضوع را کلید زد و ابراهیم یزدی ماموریت خود را در ایران انجام داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: سه ماه بعد اصلاح‌طلبان پیشنهاد کمیته صیانت از آرا را می‌دهند و این کمیته با دو هدف زیر سوال بردن وزارت کشور و شورای نگهبان و تشکیل هیئت مستقل برگزاری انتخابات ۸۸ شکل می‌دهند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ جنایاتی انجام دادند که بر کسی پوشیده نیست،‌ گفت: حمله به مسجد لولاگر و به آتش کشیدن آن، حمله به پایگاه بسیج، کشیدن چادر از زنان محجبه، آتش زدن ده‌ها بانک، مغازه و نیروهای حزب‌اللهی از جمله این مسائل است.

راه‌اندازی فتنه در ایران با طرح‌ریزی رمز تقلب در آمریکا

حجت‌الاسلام سالک اظهار داشت: ۱۳ ماه پیش از انتخابات سال ۸۸ جلسه راه‌اندازی فتنه در ایران با رمز تقلب در آمریکا طرح‌ریزی ‌شده بود.

وی افزود: دشمن برای رسیدن به این هدف از سال‌ها قبل برنامه‌ریزی کرد و با بهره‌گیری از برخی جریان‌های داخلی کوشید در قالب شعار تقلب، عملیات براندازانه خود را آغاز کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: آمریکا برای رسیدن به اهدافش به سازماندهی نیروهای خودفروخته در داخل ایران اقدام و کنگره آمریکا میلیون‌ها دلار برای براندازی حکومت ایران تصویب کرد.

شکل‌گیری کمیته‌های مختلف در ستاد فتنه ۸۸

وی با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های مختلف در ستاد فتنه، گفت: در این فتنه کمیته‌هایی از جمله کمیته مکان‌یابی برای انجام عملیات و اغتشاشات، کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته رسانه‌ای برای پوشش اتفاقات و کمیته عملیات، در اتاق فکر دشمن تشکیل شد.

حجت الاسلام سالک ادامه داد: این کمیته‌ها با حمایت و برنامه‌ریزی بنیادهای مختلف زیر مجموعه سازمان‌های جاسوسی و نظامی آمریکایی و انگلیس از جمله بنیاد سورس، کارنگی و دیگر بنیادها طراحی شد.

وی اظهار داشت: برغم برنامه‌ریزی علنی دشمن و اعلام رییس جمهوری و وزیر امور خارجه آمریکا و رژیم صهیونستی مبنی بر حمایت از اغتشاشگران، برخی نتوانستند راه را تشخیص دهند.

حرکت بر مبنای قطب نمای بصیرت امری ضروری

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: فتنه زمانی شکل می‌گیرد که حق و باطل مخلوط شود و آدم‌های بی‌بصیرت در این مواقع دچار اشتباه می‌شوند و خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه حرکت بر مبنای قطب نمای بصیرت، یک ضرورت است، گفت: ایمان به خدا، افزایش علم و دانایی، مبارزه با غفلت و جهل، تدبیر و تفکر در اعمال، صبر در امور، دشمن شناسی و جریان شناسی از راه‌های کسب بصیرت است.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه رهبری برای ۹ دی عناصری مطرح کردند، اظهار داشت: ایشان فرمودند عنصر حضور مردم با بصیرت و عنصر ایمان دینی، حضور مردم را رقم زد و برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکل گرفت.

وی افزود: اتاق‌های فکر امریکا و انگلیس به دنبال ایجاد شورش‌های برآمده از مشکلات مردم هستند، اما بدون شک با همت و وحدت همه مسئولان مشکلات مرتفع و راهبردهای جدید استکبار به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه امام فرمودند حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب و واجبات است، گفت: حماسه ۹دی نشان داد مردم ایران اسلامی بحق این سخن امام را درک کرده‌اند و در صحنه‌های حساسی همچون حماسه همیشه ماندگار نهم دی، حضوری مثال زدنی خواهند داشت.

وی با اشاره به نقش شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهدای نیروی هوایی در خلق حماسه‌های ماندگار دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شخصیت‌هایی همچون شهدای والامقام عباس بابایی و شهید ستاری بحق نماد و سمبل بصیرت در ارتش هستند.

حجت الاسلام سالک افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره یک ارتش مردمی، بصیر، آگاه و آماده بوده و هست و نقش مهمی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته و دارد و امروز نیز در بهترین جایگاه قرار دارد.

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور افسران و فرماندهان پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان در سالن همایش شهید منصور ستاری این پایگاه برگزار شد.

مطالب پیشنهادی