19:15 1396/10/05

دیدار فرماندهی انتظامی استان از خانواده شهدای ارامنه؛ پيروان اديان آسماني نقش برجسته اي در دفاع مقدس داشتند

 

به گزارش مفتاح وبه نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار "مهدي معصوم بيگي" به مناسبت ميلاد حضرت عيسي ابن مريم (ع) و در آستانه عيد كريسمس ، با حضور در منزل شهيد مسيحي، هراچ هاكوپيان با پدر و مادر اين شهيد ديدار و با اعطاي لوح و هدايا از مقام شامخ آنان تجليل به عمل آورد .

فرمانده انتظامي استان در اين ديدار ضمن تبريك ميلاد حضرت عيسي(ع) و عيد كريسمس به اين خانواده شهيد عنوان داشت: در دين اسلام از حضرت عيسي (ع) و حضرت مريم (س) با احترام ياد شده است.

سردار معصوم بيگي با بيان اينكه پيروان اديان آسماني در دفاع مقدس نقش پر رنگ و برجسته ای ايفا كردند افزود: بي شك امنيت و آرامش كشور به بركت خون پاك شهداي گرانقدر بوجود آمده و ما مديون اين عزيزان و خانواده هاي گرامي آنان هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي استان در ادامه به تاكيدات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر ديدار و سركشي از خانواده معظم شهدا اشاره كرد و افزود:خانواده هاي شهدا باعث عزت و افتخار ما هستند و يكي از اولويت هاي اصلي و موضوعات مورد تاكيد فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي نيز رسيدگي مستمر و مداوم به اين عزيزان است .

افتخار مي كنم فرزندم را براي دفاع از كشور تقديم كردم

پدر شهيد "هراچ هاكوپيان" نيز در اين ديدار ضمن تقدير و تشكر از فرمانده انتظامي استان گفت: من فرزندم را براي محافظت از ميهن عزيزم به جبهه ها فرستادم و افتخار مي كنم كه او براي دفاع از كشور جانش را تقديم كرده است.

وي با بيان اينكه ارامنه در هر كجاي كشور كه بوده اند نقش سازنده اي داشتند گفت: ما براي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و همه خادمان نظام مانند نيروي انتظامي جمهوري اسلامي كه براي دفاع از امنيت كشور كار مي كنند احترام زيادي قائل هستيم و براي موفقيت آنان از صميم قلب دعا مي كنيم .#

مطالب پیشنهادی