16:29 1396/09/12

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان خبر داد: خدمات رسانی هلال احمر به   ۱۳ هزارخانواده آسیب دیده زلزله زده کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مفتاح، داریوش کریمی با معین دولت خواندن جمعیت هلال احمر اصفهان بر انجام هماهنگی لازم در هنگام بحران وحوادث در هلال احمر تاکید کرد. وی ادامه داد:  در زمینه امداد رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور جمعیت هلال احمر اصفهان در بخش امداد رسانی و جمع آوری اقلام امدادی و ارسال آن فعالیت های گسترده ای را انجام داد.

 

وی جمعیت هلال احمر استان اصفهان را پشتیبان استان های دیگر در مواقع بحرانی معرفی کرد وافزود:  با توجه به اینکه استان اصفهان همسایه کرمانشاه نبود، اما به دلیل برنامه ریزی های قبلی امداد رسانی و اعزام تیم ها به این منطقه از استان اصفهان صورت گرفت.

 

بنا به گفته  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان امداد رسانی در شهر های پر جمعیت به  استان اصفهان واگذار شد. بر اساس این وظیفه وبا کمک رسانی بسیلر خوب مردم اصفهان قریب به ۹۱ هزار چادر، 5هزار پتو به مناطق زلزله زده ارسال شد و از ۴۰ هزار خانوار آسیب دیده، ستاد جمعیت هلال احمراصفهان ۱۳ هزار و  ۹۲۰  خانواده آسیب دیده را تحت پوشش قرار داد.

 

کریمی با یادآوری این نکته که  هلال احمر مکلف است که  اقلام را نگهداری کرده و در مواقع بحرانی بین اشخاص آسیب دیده توزیع کند، تاکید کرد: کمک رسانی مردم در مواقع بحرانی قابل قدردانی است و آنها با حضور به موقع در زمینه امداد و نجات، تیم های داوطلبانه و کمک های نقدی و اقلام  به مناطق زلزله زده نقش مهمی در پاسخگویی جمعیت هلال احمر به حوادث در هنگام بحران را دارند.

مطالب پیشنهادی