15:05 1396/09/01

به گزارش مفتاح، آیت الله اراکی در پیامی خطاب به مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی گفت: بدون شک این پیروزی عظیم آغاز مرحله ای جدید در بیداری اسلامی و در راستای همگرائی وحدت امت اسلامی است.

آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دو پیام جداگانه به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی پیروزی جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در این پیام ها آمده است:

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  مدظله العالی

رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی

سلام علیکم و رحمه الله

پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه توطئه بزرگ داعش که از سوی دشمنان اسلام و بشریت تدارک دیده شده بود را به حضرتعالی که پرچمدار اصلی جبهه مقاومت هستید و به رزمندگان ایثارگری که با ایستادگی و رشادت و شجاعت کم نظیر این غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام زدودند تبریک عرض می کنم.

بدون شک این پیروزی عظیم آغاز مرحله ای جدید در بیداری اسلامی و در راستای همگرائی وحدت امت اسلامی است که امید است با تلاش مخلصان و متفکران و مصلحان جهان اسلام و تحت رهبری و زعامت آن رهبر عظیم الشان به جنبشی عظیم و وحدت آفرین تبدیل گردد و راه را برای شکل گیری امت واحده اسلامی هموار سازد .

از خدای متعال دوام نصرت و عزت آن رهبر عزیز را مسألت دارم.

محسن اراکی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

سردار بزرگ اسلام برادر مجاهد و شجاع حضرت حاج قاسم سلیمانی مازال منتصراً

 سلام علیکم و رحمه الله

پیروزی بزرگ جبهه مقاومت را علیه توطئه بزرگ جهان استکبار که در غده سرطانی شجره خبیثه داعش جلوه‌گر بود به شما و به همه رزمندگان مدافع حرم و مجاهدان سوری و لبنانی و عراقی و پاکستانی و افغانستانی و بویژه رزمندگان شجاع حزب الله لبنان تبریک عرض می‌کنم.

این پیروزی آغاز جنبشی عظیم درجهت شکست نهایی جبهه استکبار و ریشه کن سازی توطئه‌های صهیونیسم و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنهاست و زمینه ساز پیوند مستحکم ملت‌ها و جوامع اسلامی و مقدمه‌ای جهت شکل‌گیری امت واحده اسلامی است امید است خدای متعال این جهاد بزرگ را از شما و سایر رزمندگان مقاومت بپذیرد و نصرت و یاری اش بر جبهه مقاومت افزون فرماید.

محسن اراکی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی