12:05 1396/08/21

به گزارش مفتاح، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید مشاهیر فرهنگی و مذهبی ایرانی که در کربلا و وادی‌السلام مدفون هستند به زائران معرفی شوند، گفت: امیدواریم از سال آینده معرفی این مشاهیر در دستور کاری شهرداری تهران قرار گیرد.

مجید فراهانی در جریان بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به گزارش ارائه‌شده از سوی رئیس شورای شهر تهران در خصوص اربعین حسینی(ع) بیان کرد: بنده نیز توفیق داشتم کنار رئیس شورای شهر و آقای سالاری در مراسم اربعین حسینی شرکت کنم و از نزدیک شاهد فعالیت شهرداری تهران در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی و سایر زائران بودیم.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که در مراسم اربعین حسینی مغفول مانده در حوزه فرهنگی و اجتماعی معرفی مشاهیر ایرانی است که در کربلا و نجف مدفون هستند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: شهرداری تهران باید با تکثیر بروشورهایی اقدام به معرفی مشاهیر ایرانی که در عراق مدفون هستند کند و آنها را معرفی کند که این موضوع مورد غفلت شهرداری تهران قرار گرفته است.

فراهانی اظهار امیدواری کرد در سال‌های آتی شهرداری تهران نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد و مشاهیر فرهنگی و مذهبی را که در عتبات عالیات و همچین وادی السلام مدفون هستند به زائران معرفی کند.

وی همچنین از تلاش‌های صورت‌گرفته از نیروهای شهرداری تهران در امر خدمت‌رسانی به زائران حسینی تشکر کرد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی