7:14 1396/07/27

به گزارش مفتاح، به نقل از پایگاه خبری مفتاح، سردار "مهدي معصوم بيگي" از دستگیری یک باند عجیب کلاهبرداری خبر داد و گفت : در پي دريافت اخباري مبني بر اينكه يك باند حرفه اي در شهرستان نجف آباد اقدام به رمالي ،فالگيري ،فروش داروهاي غير مجاز و ايجاد تصادفات ساختگي و كلاهبرداري از شركت هاي بيمه مي كند بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار يك تيم مجرب از ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان نجف آباد پس از انجام يكسري كارهاي تخصصي موفق شدند سركرده این باند كه يك خانم رمال بود را شناسايي كنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه سركرده این باند افراد ساده لوح و بي بضاعت را شناسايي و از آنها به عنوان سوژه در تصادفات ساختگي استفاده مي كرده است، افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي سركرده این باند و دو نفر از اعضاي اصلي این باند دستگيرشدند .

سردار معصوم بيگي بيان داشت : افراد دستگير شده به شكستن قسمتي از بدن افراد ساده لوح و استفاده از آنان در تصادفات ساختگي و كلاهبرداري مبلغ 600 ميليارد ريال از شركت هاي بيمه با اين شگرد در شهرستان نجف آباد اعتراف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي اذعان داشت : تاكنون 18 متهم اين پرونده شناسايي و دستگير شده اند و ديگر ابعاد اين پرونده نيز در دست بررسي است.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در پايان با تاكيد بر اين موضوع كه اين باند از افراد ساده لوحي كه براي رمالي به آنها مراجعه مي كردند سوء استفاده مي كرد و با دادن وعده و وعيد قسمتي از بدن آنان را مي شكستند و با ايجاد تصادفات ساختگي از شركت هاي بيمه كلاهبرداري مي كردند به عموم مردم هشدار داد: هميشه مراقب باشيد در دام افراد شياد و كلاهبردار كه به شيوه هاي مختلف قصد اخاذي و كلاهبرداري دارند گرفتار نشويد ، به كساني كه ادعاي رمالي و فالگيري مي كنند توجه نكنيد و مشكلات خود را از طريق مراجع مربوطه حل كنيد ، در زندگي از خداي متعال ياري بخواهيد و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهيد.

 

مطالب پیشنهادی