به گزارش مفتاح، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: شهید حججی به سبب اخلاصی که داشت به یک شهید بین المللی تبدیل شد.

حجت الاسلام علی محمدی شامگاه چهارشنبه، در حاشیه بازدید از آستان مقدس امام زاده آقای علی عباس نطنز و نیز افتتاح هتل آپارتمان آسمانه در صحن این آستان، با اشاره به اینکه در این شهرستان ۴۰ امامزاده وجود دارد که ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری مذهبی به شمار می رود، اظهار داشت: طبق انعقاد قرارداد با سازمان میراث فرهنگی، امامزادگان به قطب گردشگری مذهبی تبدیل می شود.

وی ادامه داد: در نطنز به همین سبب پتانسیل زیادی برای توسعه گردشگری مذهبی وجود دارد و می تواند یکی از قطب های بزرگ در این راستا شود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: توسعه امامزاده ها و اقدامات عمرانی در آنها باید طبق نقشه جامع صورت گیرد چراکه نتیجه این کار بعد از اتمام برای اهل فن قابل درک است.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری مذهبی می تواند به معرفی بهتر امامزادگان نیز منجر شود، تصریح کرد: فعالیت رسانه ها در سال های اخیر یکی از راه های معرفی بهتر امامزاده ها به مردم بوده است و اصحاب رسانه در این راه کمک زیادی به ما کرده اند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما در مقابل منطق زورگویی امریکا، منطق اهل بیت و قرآن کریم را داریم، اظهار داشت: امام خمینی با قدرت و صلابت این جمله تاریخی را فرمودند که «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، اما شرط تحقق آن این است که از اهل بیت و قرآن جدا نشویم.

وی ادامه داد: هرجا ما به خداوند توکل و به اهل بیت توسل جستیم، دشمن کوتاه آمده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به شهادت شهید حججی نیز تصریح کرد: شهید حججی به سبب اخلاصی که داشت به یک شهید بین المللی تبدیل شد.

وی افزود: دشمنان و داعشیان، صحنه شهادت شهید حججی را پخش کردند تا قدرت نمایی کنند اما درواقع این کار آنها به یک امتیاز و قدرت نمایی برای جمهوری اسلامی تبدیل شد.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی