8:55 1396/06/23

 

 

 

به گزارش مفتاح،  به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار" مهدي معصوم بيگي" در آئين اختتاميه جشنواره تكريم از خانواده هاي كاركنان فرماندهي انتظامي استان اصفهان  گفت: بيشتر تمركز برنامه هاي هفته ناجا بر چهار بخش نمايش اقتدار پليس، ارائه خدمات مضاعف، تعامل با دستگاه ها و ارگان ها و جذب مشاركت مردم به عنوان سرمايه اجتماعي است.

وي تعامل با دستگاه ها و ارگان ها و جذب مشاركت مردم به عنوان سرمايه اجتماعي پليس را يكي از مهمترين برنامه هاي هفته ناجا ذكر كرد و اظهار داشت: از آنجا كه برقراري امنيت محصول جمعي آحاد مردم، نيروهاي نظامي و انتظامي و ساير دستگاه ها و ارگان ها است، به همين جهت سعي مي كنيم تا در اين هفته ميزان تعاملات پليس با بخش هاي ديگر جامعه را افزايش دهيم.

سردار معصوم بيگي ، در ادامه گفت: با پشتوانه محكم مردمي و ظرفيت هاي بسيار خوبي كه در دستگاه هاي ديگر وجود دارد انشاءالله شاهد ارتقاي هرچه بيشتر امنيت استان خواهيم بود.

وي يكي ديگر از برنامه هاي هفته ناجا كه همه ساله برگزار مي شود، را تجليل و تكريم از خانواد هاي كاركنان پليس عنوان كرد و با اشاره به نقش خانواده هاي كاركنان نيروي انتظامي در اجراي موفق ماموريتهايشان گفت: نيروهاي انتظامي به دليل سختي هايي كه در كار آنها وجود دارد نمي توانند به طور مرتب در منزل و در كنار فرزندان حضور داشته باشند و همسران اين نيروها علاوه بر نقش مادري خود در منزل خلاء حضور پدران را نيز پر مي كنند كه جا دارد از زحمات آنان به شايستگي تقدير و تشكر شود .

اين مقام انتظامي با بيان اينكه قانونمند شدن و هنجارپذيري فرزندان ابتدا از خانواده شروع مي شود و سپس در مدارس شكل مي گيرد افزود: به همين جهت نقش همسران كاركنان نيروي انتظامي كه وظيفه تربيت فرزندان را برعهده دارند بسيار مهم و حائز اهميت است.

سردار معصوم بيگي در ادامه به موضوع معيشت كاركنان نيروي انتظامي به عنوان يكي از فرمايشات مقام معظم رهبري كه در حكم انتصاب فرمانده ناجا نيز به آن تاكيد شده بود اشاره كرد و اظهار داشت: در اين رابطه طرحي با عنوان طرح "خادم" در ستاد فرماندهي انتظامي استان به اجرا گذاشته شده كه در اين طرح سعي شده تا دغدغه هاي معيشتي كاركنان  برطرف و به نيازها و مشكلات آنان در سريع ترين زمان ممكن رسيدگي شود.

مطالب پیشنهادی