16:57 1396/06/15

 

به گزارش مفتاح، سردار "مهدي معصوم بيگي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : در نبود امنيت، خطرات و آسيب هاي زيادي گريبانگير جامعه مي شود، كه تامين امنيت در گرو همكاري و تعامل مردم با نيروي انتظامي خواهد بود.

وي ارتقاء امنيت و احساس آن را در گرو همكاري مردم با پليس دانست و گفت : بحمداله كشور عزيزمان از امنيت خوبي برخوردار است و با امنيت كامل در حال حركت به سوي توسعه و پيشرفت مي باشد .

اين مقام انتظامي بيان داشت : طبق فرمايشات مقام معظم رهبري مدظله العالي نيروي انتظامي مجاهد است و خادم مردم كه از اقشار مردم ، نهادها و سازمان ها درخواست مي شود تكاليف خود را در راستاي تامين امنيت پايدار انجام دهند .

سردار معصوم بيگي برخورد با نا امن كنندگان جامعه ، مزاحمان نواميس مردم ، سودگران مرگ و همه مخلان نظم و امنيت را در اولويت كاري نيروي انتظامي دانست و گفت : نيروي انتظامي يك نيروي مردمي است و با همكاري و همياري مردم هرگز اجازه جولان به اينگونه افراد نخواهد داد.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: بسياري از افراد هنجار شكن و قانون گريز براي كسب منافع خود سعي در تخريب و ضايع كردن حقوق شهروندان دارند كه نيروي انتظامي با تمام توان و اقتدار كامل با اينگونه افراد برخورد مي كند.

معصوم بيگي نياز به امنيت را خواست فطري همه انسان ها دانست و اظهار داشت : خداوند در آيه 112 سوره مباركه "نحل" نعمت امنيت و آرامش اقوام گذشته را مورد توجه قرار مي دهد كه كفران اين نعمت موجب خسران و نابودي آن شده است .

فرمانده انتظامي استان اصفهان بيان داشت : علاوه بر آيات معنوي قرآن كريم كه اهميت و ارزش موضوع امنيت را براي انسان ها بيان كرده ، در منابع اسلامي نيز روايات متعددي وجود دارد كه اهميت اين موضوع را بيان كرده است ، به عنوان نمونه امام صادق (ع) مي فرمايند" نعمت دنيا امنيت و سلامت است و اين نعمت در آخرت با رفتن به بهشت كامل مي شود".

سردار مهدي معصوم بيگي در پايان خاطر نشان كرد : نيروي انتظامي بدون هيچ گونه چشم پوشي و اغماض با هنجار شكنان ، به وجود آورندگان و گسترش دهندگان ظلم و ستم در جامعه برخورد و در حفظ و گسترش امنيت و آرامش جامعه تمام همت خود را بكار مي گيرد و اجازه جولان به سركشان داده نخواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی