به گزارش مفتاح، جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از کسب رتبه برتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در راستای برگزاری منظم کارگروه توسعه مدیریت در بین ادارات کل استان‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی جانشین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در نیمه دوم سال ٩٤ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ تشکیل کارگروه توسعه مدیریت را به استان‌ها اعلام کرد بر این اساس استان اصفهان در سال ٩٤ و سال ٩٥ این کارگروه را تشکیل داد.

وی افزود: رئیس کارگروه توسعه مدیریت، مدیرکل و دبیر کارگروه معاون اداری مالی و تعدادی از مسئولان اداره کل اعضای آن هستند و جلسات ماهانه آن به صورت منظم تشکیل شده است.

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه ذیل این کارگروه ٦ گروه‌ شامل صیانت از حقوق مردم، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، مهندسی نقش و ساختار دولت، خدمات عمومی در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری تشکیل شده و گروه‌ها نیز به صورت منظم تشکیل جلسه می‌دهند، خاطرنشان کرد: در سال ٩٥ هم جلسات گروه‌ها و هم کارگروه توسعه مدیریت مستمر برگزار شده و بر همین اساس گزارشات مصوبات و اقدامات صورت گرفته و مستندات آن به صورت منظم ارسال شده است.

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پس از ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان «واحد برتر استانی» در تحقق اهداف مربوط به تشکیل کارگروه توسعه مدیریت و برگزای منظم جلسات گروه‌های تخصصی آن در بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور انتخاب شده تصریح کرد: بر این اساس توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

وی با تبریک کسب این رتبه برتر به همه کارکنان اداره کل اظهار کرد: در سال ٩٦ نیز به صورت مستمر و منظم جلسات این کارگروه را برگزار نموده تا بتوان از تجربه سال ٩٥ استفاده و هم سیستم اداره کل مطابق استانداردها و مباحث مدیریتی و ضوابط اداره نماییم که این مسئله تاثیر بسیار مطلوبی برای بهبود وضعیت اداری و ساماندهی بخش های مختلف اداره کل داشته است.

حجت الاسلام و الملسمین معتمدی تاکید کرد: کسب رتبه برتر در تشکیل کارگروه توسعه مدیریت حاصل فعالیت دسته جمعی بوده؛ برگزاری منظم جلسات، حضور اعضا و استفاده از نظرات آنها بر اساس ضوابط و آیین نامه‌های اجرایی توانسته این مقام را به استان اختصاص دهد.

خاطرنشان می‌شود، چهارم شهریور همزمان با روز کارمند سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح سپاس از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به عنوان واحد برتر استانی تقدیر نمود.

مطالب پیشنهادی