15:38 1396/06/08

به گزارش مفتاح، اداره فدرال پلیس جنایی آلمان درباره حملات تروریستی احتمالی داعش و القاعده به حمل و نقل ریلی در غرب هشدار داده و آن را قابل تصور دانست.

براساس نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، اداره فدرال پلیس جنایی آلمان درباره حملات تروریستی به قطارها در این کشور هشدار داد.

بر اساس اعلام اداره فدرل پلیس جنایی آلمان حمل و نقل ریلی در کشورهای غربی شدیدا در معرض تهدید ترور اسلام گرایان افراطی قرار دارد. به نظر می رسد که حملات خرابکارانه به مسیرهای ریلی همواره جایگاه ویژه تری را به خود می گیرد.

سازمان تروریستی القاعده در یک مجله خواستار حمله به حمل و نقل ریلی در غرب شده است. اداره فدرال پلیس جنایی آلمان اعلام کرد که  حتی اگر در این خبر اشاره خاصی به آلمان نشده است اما این گونه حملات تروریستی در آلمان هم قابل تصور است.

به گفته یک سخنگوی اداره فدرال جنایی آلمان در یک انجمن اینترنتی نزدیک به گروه تروریستی داعش در ماه جولای در این باره بحث شده بود که قطارها در اروپا باید نابود شوند. البته این سازمان امنیتی در آلمان مدارک ملموس و مشخصی درباره احتمال این گونه حملات تروریستی در آلمان ارائه نداده است.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی